  • Data: 2009-01-27 23:37:25
    Temat: Re: POLICJA JEST GŁUPIA
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:glo53e$9g3$1@node2.news.atman.pl Alek <a...@o...pl>
    pisze:

    > Rowerzysta nie musi mieć prawka, więc nie zna tej zasady.
    To, że nie musi mieć swoistego prawka (karta rowerowa) jest głupie i nie
    oznacza, że nie musi znać przepisów.
    Pieszy też nie nie musi mieć prawa chodu, co nie zwalnia go z
    odpowiedzialności jak na czerwonym nawet na przejściu wlezie i spowoduje
    wypadek.

    > Z tego, że zaistniała sytuacja należy wnosić, że obaj.
    Jestem innego zdania.

    > Niestety po drogach oprócz kierowców porusząją się też ludzie bez
    > uprawnień... piesi, dzieci i rowerzyści ;) [ dzieci wymieniłem jako
    > szczególnie nierozważny rodzaj pieszego ]
    I do niczego ten brak nie uprawnia i z niczego nie usprawiedliwia.

    > P.S. Na codzień jeżdżę samochodem. Na rowerze raz na rok jak dobrze
    > pójdzie, także nikogo nie próbuję tutaj bronić.
    Ja najczęściej autem, ale w sprzyjających okolicznościach - dla
    przyjemności - bardzo często rowerem.
    Trzeba być jednak elastycznym w formułowaniu stanowiska. Inne kryteria
    bierze się pod uwagę jako kierowca samochodu, inne jako rowerzysta. ;))
    W tej dyskusji wypowiadam się jako kierowca auta.

    --
    Jotte