    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Date: Fri, 7 Mar 2003 11:59:07 +0100

    "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> wrote in message
    news:b49ted$pd5$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Użytkownik "Marq" <M...@P...Fm> napisał w wiadomości

    > A kto powiedział, że byłbyś obciążony dodatkowymi kosztami? Jeśli z Twojej
    > strony było wszystko OK, trzeba było poczekać na zatrzymanie pociągu i
    > wezwanie policji. Kontrolerzy dostaliby po łapach

    Kontroler w przypadku podejrzenia, że dokument może być podrobiony, ma prawo
    ci go zatrzymać za pokwitowaniem. Po zatrzymaniu musi go odesłać do
    wystawcy, czyli pewnie dziekanat.
    Z tym pokwitowaniem (tak myślę, nie sprawdzałem) masz prawo kupić dalej
    bilet z ulgą.
    Z decyzjami kontrolera w pociągu, trzeba się było zgadzać, mandatu nie
    przyjmowąc, a potem wszystko spokojnie wyjaśniać.
    Zauważyłem taką rzecz. Im bardziej się rzucasz tym bardzie dostajesz. Jakbyś
    siedział spokojnie to sądzę, że wszystko byłoby inaczej. Kontroler też
    człowiek i chyba trochę lepiej zna przepisy niż ty, a jak mu zacząłeś
    wrzucać to się wkurzył.