  • Data: 2003-03-07 12:15:23
    Temat: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Od: "Tigre" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oto Polska Wlasnie
    To samo zauwazylem w przypadku policji.
    Im bardziej sie rzucasz i walczysz o swoje prawa to tym bardziej Ci
    dopier.... a im grzeczniej tym wieksza szansa ze skonczy sie na dowidzenia.
    Jak ja probowalem walczyc o swoje prawa po przejsciu w niedozwolonym
    miejsu skonczylo sie na 200PLN!!!!! i grozba ze jak nie przestane to mnie
    zamkna
    na 48h bo nie mam dowodu przy sobie.
    A jak chcieli mi zabrac dowod. rejestr. za lysawe opony (to akurat byla
    kwestia
    sporna i moglem sie klucic) to lasilem sie jak pies i opowiadalem ze nie mam
    pracy,
    pieniedzy i kiepsko w domu.
    Puscili bez niczego.
    Nie powinno tak byc, ale jak chce sie czlowiek nie denerwowac to niech robi
    slodkie
    oczka i lize dupe, niestety
    Pozdrawiam
    Tigre