  • Data: 2004-03-19 06:42:00
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3d8sq$jni$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Trzeba było złozyc podpis to byscie otrzymali.

    a czy kanar zaproponowal uiszczenie oplaty u niego?
    w pociagach jak i w autobusach mozna nabyc bilet w trakcie jazdy,
    szczegolnie ze nie na kazdej stacji o tej porze otwarta jest kasa

    > Tak, przebiegło. Poza tym, ze wyłudziliscie przejazd...

    "nie wydaje mnie sie"

    > W taki sposób tzn. w jaki?

    w taki ze nie dostali zadnego pokwitowania do zaplaty, czyli do uregulowania
    oplaty dodatkowej, nie zostali poinstuowani co dalej

    > O karze poinformowano Cię w trakcie kontroli. Powiem więcej - jakbyś
    > zapłacił do tygodnia to opłata byłaby o 30% tansza. A tak będą nadal
    > naliczać odsetki, a po trzecim wezwaniu listownym skierują sprawę do sądu
    > grodzkiego. Wówczas to już moze w okolicach 300zł oscylować.

    chyba nie czytasz, biorac pod uwage ze piszacy opisal wszystko zgodnie z
    prawda, o niczym ich nie poinformowano

    > Możesz walczyc, ale to z góry skazane na niepowodzenie.

    moze ich olac jak dla mnie, nie maja jego podpisu, maja tylko dane, a na tej
    podstawie to kanar moze znalezc dokumenty w pociagu i wystawic kare za jazde
    bez biletu, tez ten co je zgubil bedzie musial zaplacic?

    > Czyli?

    patrz wyzej i czytaj uwaznie