eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-08 17:22:25
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-08 10:29, Wojciech Bancer pisze:

    > Jak dla mnie "pieni" się, bo konsuktant odmówił podania informacji
    > "nazwa banku" dopóki nie dostanie "tak/nie" że rozmawia z XYZ.

    Czyli tak jak wspomniałem - nie zrozumiałem, ale uważam, że
    powinienem się wypowiedzieć.

    - Dzień dobry, tu roman pierdziszewski, czy rozmawiam z XYZ ?
    - To zależy skąd pan dzwoni. Nic mi Pana nazwisko nie mówi.
    - Dopóki nie dowiem się czy rozmawiam z XYZ, nie mogę powiedzieć.
    - Aha, to rozumiem, że dzwoni pan do mnie by powiedzieć, że nie
    może rozmawiać.

    To tak w skrócie. A teraz znów Ci wyłuszczę: utyskuję na DEBILNĄ
    PROCEDURĘ, pisanę przez DEBILA, dla DEBILI. Nie wiem czemu Ci
    się ona tak podoba.

    Nie będę rozszerzał dlaczego uważam, że procedura jest debilna.
    Dodam, że w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzować
    przelew nr 3. Po pół godzinie go anulowałem widząc, że nie
    poszedł i puściłem 3 mniejsze przelewy, które zeszły.

    Mimo tego, że anulowałem "przyczynę debilnego wydzwaniania do
    mnie" - nie zrażało to pracowników postępujących wg debilnej
    procedury. Do późnego wieczora wydzwaniali do mnie nie chcąc
    podać skąd dzwonią i po co ... by autoryzować przelew, który
    został dawno anulowany.

    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1