  • Data: 2014-04-08 21:42:17
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > O naiwny. Gdyby prawnicy w tego typu korporacjach byli
    > nadmiernie ostrożni zbędne byłyby nam GIODO, UOKIK, ETC.
    >
    > Ciekawym jest, że z uporem maniak bronisz debilizmu. Czyżbyś się
    > z nim identyfikował ?

    Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę
    się identyfikować? No proszę Cię.

    > Rozumiem, że mówisz o sobie. Bo ja właśnie pokazuję, że stawiam
    > czynny opór.

    W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :)
    Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :)

    > Ale jak wspomniałem - fascynującym jest,
    > jak się z takimi zachowaniami identyfikujesz. Rzekłbym, że
    > głupoty bronisz własnym ciałem.

    Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów.

    > Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest
    > bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA
    > TO ŻE TO ŻORT.

    Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek.
    I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza
    że u wszystkich tak jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl