  • Data: 2014-04-08 19:05:52
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może gdyby tego całego dialogu nie było, to bym uwierzył.
    > Postanowiłeś sobie ponarzekać jakie to bank ma kiepskie
    > procedury.

    Widzę, że wróżysz z ręki przez telefon. Nie uwierzysz -
    postanowiłem rozwiązać swój problem, a nie ponarzekać.

    Jako, że problem polega na DEBILNEJ PROCEDURZE - zgłosiłem do
    PKO, jako, że PKO utożsamia się z debilną procedurą - zadałem
    pytanie (zamierzałem na p.b.b.) jaki jest próg przelewu
    "autoryzowanego". To, że przypierdoliłeś się do mojej oceny
    stosowanej procedury - nie moja wina i nie mój problem. Gdybyś
    się jeszcze przypierdolił merytorycznie, tj wskazał rozwiązanie
    zarzuconego problemu (odpowiedzią na pytanie jaka jest kwota
    graniczna), to może i bym uznał, że masz rację. Ale racji nie
    masz :)

    > Peszek, że chciałem się z tym nie zgodzić i uważam,
    > że sam sobie stworzyłeś problem równie "konstruktywną"
    > procedurą.

    Fakt. Nie chciałeś się zgodzić z PYTANIEM. Peszek.

    > Ale to się już dało wyczytać wcześniej, z innych wypowiedzi.
    > Kwota nie jest stała, zależna od zachowań użytkownika.

    Fantastycznie. Dziękuję za tą cenną wskazówkę.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90