  • Data: 2014-04-08 08:03:00
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-07, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > A jak ta osoba ma zweryfikować, czy nie dzwoni oszust?
    > Przecież to jest oczywiste, że nawiązujący połączenie musi
    > dokonać wiarygodnej identyfikacji *SIEBIE*.
    > Kto, skąd i po co.

    W tym przypadku? Konkretnie podają dane dotyczące tego przelewu,
    które się wprowadziło.

    > Z winy dzwoniącego.
    > Oczywiscie.

    Nie zgadzam się.

    > Nie, poszło o to, że dzwoniący nie podaje osobie odbierającej
    > absolutnego minimum pozwalającego określić celowość rozmowy.

    Naprawdę tak istotne jest, żeby wyłuszczyć cały cel rozmowy,
    zanim się zapyta, czy rozmawia z właściwą osobą?

    > Gość dzwonił, przedstawiał się, podał bank, swoje imię i nazwisko
    > potwierdziłem, ale na "weryfikację" odmawiał podania celu
    > w którym dzwoni. No to sorry.

    No ale to trochę inna klasa problemu. Ty potwierdziłeś, a miałeś obawy
    potem, przy podawaniu danych wrażliwych. To jest sensowne, ale nie
    o tym jest dyskusja. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl