eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Sun, 06 Apr 2014 10:56:14 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <lhr4uj$12c$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org> <lhp53k$4ib$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 91.90.160.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1396774675 1100 91.90.160.151 (6 Apr 2014 08:57:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Apr 2014 08:57:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
    rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140406-0, 2014-04-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736727
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-05 19:11, Wojciech Bancer pisze:

    > - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ?
    > - Tak
    > - Chciałbym zaoferować totamto (to zazwyczaj trwa jakieś 10-15 sek.)
    > - Dziękuję, przepraszam, ale nie jestem zainteresowany (tu odkładam)

    > Wersja 2 (sprawa):
    > - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ?
    > - Tak
    > - Dzwonię z banku PKO w celu autoryzacji niedawno zleconego
    > przelewu, czy mogę zająć chwilę?
    > - ...

    > Czas rozmowy pierwszej jest zazwyczaj poniżej minuty.
    > Drugiej, zależy od "sprawy".
    >
    > W obu przypadkach oceniam, że "straciłbyś" mniej więcej
    > 1/60 tego czasu który już przetraciłeś w związku z tą sprawą
    > (i w dodatku _nieefektywnie_, bo tego nie załatwisz). :)


    Widzisz, a mi zależy na prostym standardzie, który stosuję od
    dawna. Wygląda to w 99 % tak, i chciałbym by zawsze tak wyglądało.

    Wersja prawidłowa:
    - Dzień dobry, Tu Adam Pierdziszewski, dzwonię z NAZWA
    ATAKUJĄCEGO, czy rozmawiam z XYZ ?

    Wersja 1:

    - Tak tu XYZ, w czym mogę pomóc ?

    Wersja 2( ta częstsza):
    - NACISKAM ROZŁĄCZ i odpowiadam na pytanie aplikacji, która
    każdy nr niedostępny w książce tel traktuje takim pytaniem:
    DODAĆ DO BLOKOWANYCH ? TAK/NIE.


    W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÓLE, a na przyszłość moja
    blokada powoduje, że marketer ani ja w ogóle nie tracimy czasu.
    A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni
    gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź
    wypoczywam.






    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1