eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Data: 2014-04-06 22:03:33
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 17:30:27 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    >> Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja
    >> KTO podniósł słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też
    >> zrobił to jakiś automat.
    > Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się
    > dodzwonić?
    Ale to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemu
    informacja, że słuchawkę podniósł Jan Kowalski i natychmiast
    podał Stefanowi Malinowskiemu?

    >> W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała
    >> drugiej.
    > Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło.
    W jakim sensie? Do autoryzacji doszło, negatywnej. Jeżeli
    Twoja uwaga wynikała z puryzmu, w celu sprowokowania mnie do
    precyzyjnego określania stanu - przyznaję Ci rację.

    >> ZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko.
    > Opisujesz problem autoryzacji.
    Zgadza się
    > Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", to
    > jeszcze nie jest autoryzacja.
    A tu się nie zgadza. Po pierwsze nie o to mi chodzi, po
    drugie takie pytanie to tez próba autoryzacji, ułomnej jak
    diabli, jednak autoryzacji.

    A w czym ja widzę problem? W tym, że mnóstwo instytucji
    opracowuje procedury służące jedynie jednostronnej
    autentykacji - sprawdzają jedynie czy skontaktowali się z
    właściwą osoba pomijając interes tej osoby, która również
    chciałaby potwierdzić, że dzwoni do niej ten za kogo się
    podaje. Teraz rozumiesz?

    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1