  • Data: 2014-04-06 14:54:53
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-06, poreba <d...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która
    > 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej
    > pytania'.

    Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się że zrobiłeś przelew
    o którym nie wiedziała/nie wiedział, to możesz sobie tego mniej życzyć.

    W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych
    autoryzacyjnych, więc Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl