  • Data: 2014-04-05 01:16:40
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak w koło macieju. Z jednym durniem wdałem się w duskusję o
    > możliwościach CALLER FUCKER ID (można dzwonić i wyświetlać dowolny nr tel)
    Ostatnio dzwonił ktoś z Play (ma tam jeszcze numer).
    Rozmowa wyglądała +/- tak:
    - Dzień dobry, jestem Ania Anonim z Play. Informuję Pana, że rozmowa jest
    nagrywana.
    - OK. Proszę chwileczkę zaczekać, także chcę włączyć rejestrację rozmowy.
    - Czy rozmawiam z właścicielem WOJO WOJO?
    - Tak.
    - Proszę o podanie kodu autoryzacji do usługi.
    - W jakim celu potrzebuje Pani tego kodu?
    - Muszę zweryfikować, czy Pan to Pan.
    - Nie podam Pani tego kodu. Skoro dzwoni Pani do mnie, to chyba rozmawia
    Pani z właścicielem numeru.
    - Ale może odebrać ktoś inny...
    - Nikt inny nie odbiera tego telefonu.
    - W takim razie nie będę mogła zaproponować Panu super oferty.
    - To proszę do mnie nie dzwonić z ofertami.
    Ciekawe na jak długo będę miał spokój.
    A specjalnie zmieniłem operatora po wielu latach, bo zaczęły mnie drażnić
    oferty.
    Pozdrawiam.
    WOJO