  • Data: 2014-04-05 19:11:04
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-05, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Wymyśl metodę autoryzacji bym wiedział, że dzwoni do mnie bank,
    > w którym mam interes, i rozmowa z nim nie będzie stratą czasu.

    Wersja 1 (marketing):

    - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ?
    - Tak
    - Chciałbym zaoferować totamto (to zazwyczaj trwa jakieś 10-15 sek.)
    - Dziękuję, przepraszam, ale nie jestem zainteresowany (tu odkładam)

    Wersja 2 (sprawa):

    - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ?
    - Tak
    - Dzwonię z banku PKO w celu autoryzacji niedawno zleconego
    przelewu, czy mogę zająć chwilę?
    - ...

    Czas rozmowy pierwszej jest zazwyczaj poniżej minuty.
    Drugiej, zależy od "sprawy".

    W obu przypadkach oceniam, że "straciłbyś" mniej więcej
    1/60 tego czasu który już przetraciłeś w związku z tą sprawą
    (i w dodatku _nieefektywnie_, bo tego nie załatwisz). :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl