  • 1. Data: 2005-05-17 17:38:22
    Temat: PILNE czy adwokat mnie nie oszukuje??
    Od: kesser <kesser@[to usun]poczta.onet.pl>

    Witam
    Jak to jest z kontami do wpłat. Założyłem sprawę w grodzkim wniosłem opłatę
    kilkadziesiąt złotych. Adwokat podał mi numer konta Sąd Grodzki, adres itd.
    i kazał uzbroić się w cierpliwość. Po poł roku powiadomił mnie, że sprawa
    została przeniesiona do postępowania w normalnym trybie w sądzie cywilnym i
    kazał dopłacić jeszcze 200 pln w ciągu 7 dni. Ale na pytanie o numer konta
    powiedział, że wszystko to samo tylko sygnatura akt inna. Czy aby adwokat
    mnie nie wkręca i po prostu wcześniej nie wziął się za sprawę, a ta
    pierwsza wpłata była lipą dla zamydlenia oczu??
    Nigdy od przekazania mu sprawy z sądu (żadnego) nie przyszło żadne
    zawiadomienie o rozpatrzeniu sprawy czy cokolwiek. Nie sądzę aby takie było
    postępowanie administracyjne.
    I dodatkowe pytanie czy jeśli tą dopłatę(200 pln) zrobię dwa dni po upływie
    tych 7 dni to wszystko będzie ok, czy sąd oddali sprawę i trzeba będzie
    zaczynać od nowa??

  • 2. Data: 2005-05-17 17:51:10
    Temat: Re: PILNE czy adwokat mnie nie oszukuje??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > I dodatkowe pytanie czy jeśli tą dopłatę(200 pln) zrobię dwa dni po upływie
    > tych 7 dni to wszystko będzie ok, czy sąd oddali sprawę i trzeba będzie
    > zaczynać od nowa??

    Masz sygnaturę sprawy ? To idz do sekretariatu sądu i dowiedz się o
    numer konta i status sprawy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-05-17 19:15:44
    Od: verbus <v...@i...pl>

    kesser napisał(a):
> [...]
    > tych 7 dni to wszystko będzie ok, czy sąd oddali sprawę i trzeba będzie

    Jeżeli poprzednio sygnatura była Nc a teraz jest C - to wszystko jest ok.