  • 31. Data: 2005-08-24 13:00:15
    Temat: Re: PILNE!!! Czy można używać w sądzie dowodów pochodzących z kradzieży?
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo jeśli przedstawi to jako dowód w sądzie i powie, jak te listy
    > uzyskał,

    przyszło przypadkiem na jego skrzynkę, a on nie wie jak.
    Może listonosz się pomylił :d

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 32. Data: 2005-08-24 13:05:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarcinS wrote:

    > przyszło przypadkiem na jego skrzynkę, a on nie wie jak.
    > Może listonosz się pomylił :d

    Wtedy mu mogą jeszcze doliczyć kolejną odsiadkę za wprowadzanie w błąd
    wymiaru sprawiedliwości - wykazać fałszywość takiego twierdzenia jest
    daleko łatwiej, niż wykazać autentyczność korespondencji.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 33. Data: 2005-08-24 13:24:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > powiedzieć, że to spreparował.
    > przecież przyniesie zapewne wydruki na papierze, a nie komputer żony czy
    > serwer pocztowy.

    musialbybyc totalnym debilem by nie zadac powtierdzenia u providera zony.

    P.

  • 34. Data: 2005-08-24 13:25:24
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > musialbybyc totalnym debilem by nie zadac powtierdzenia u providera zony.

    a admin tak od razu,
    prosze bardzo, tu są logi ...

    :D

  • 35. Data: 2005-08-24 13:25:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dla sądu nie jest ważny sposób zdobycia dowodów, tylko ich wiarygodność. A
    > w przypadku korespondencji elektronicznej jest ona znikoma - w końcu sam
    > mógł je sfabrykować, nawet zweryfikowany nagłówek niewiele da. No, chyba
    > że listy były podpisywane jakimś zarejestrowanym kluczem PGP, do którego
    > przyznała się żona.

    a sprawdzenie sum kontrolnych ?

    p.

  • 36. Data: 2005-08-24 13:26:03
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wtedy mu mogą jeszcze doliczyć kolejną odsiadkę za wprowadzanie w błąd
    > wymiaru sprawiedliwości - wykazać fałszywość takiego twierdzenia jest
    > daleko łatwiej, niż wykazać autentyczność korespondencji.

    będzie kolejny niewinnie skazany :D

  • 37. Data: 2005-08-24 13:28:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a admin tak od razu,
    > prosze bardzo, tu są logi ...

    nie nie nie, oczywiscie poprzez sad :-) nie samodzielnie.

    P.

  • 38. Data: 2005-08-24 13:29:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > powiedzieć, że to spreparował.
    > przecież przyniesie zapewne wydruki na papierze, a nie komputer żony czy
    > serwer pocztowy.

    a tak swoja droga czy ty przypadkiem nie namawiasz do skladania falszywych
    zeznan? :-)

    P.

  • 39. Data: 2005-08-24 13:37:28
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie nie nie, oczywiscie poprzez sad :-) nie samodzielnie.

    ale tam tylko będzie z jakiego IP było połączenie, i to będzie dowód
    włamania na konto.

  • 40. Data: 2005-08-24 13:38:27
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a tak swoja droga czy ty przypadkiem nie namawiasz do skladania falszywych
    > zeznan? :-)

    nie.
    Wyjaśniam w jaki sposób można podwazyć dowód.
    To nie są zeznania w charakterze strony, zagrożone odpowiedzialnościa karną.