  • 11. Data: 2008-07-17 01:17:12
    Temat: Re: Otwarcie cudzej korespondecji (rachunku za prad)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-07-17 00:23 Wwieslaw napisał/a:

    > Windows prawda. W Enei wystarczy przedlozyc tytul prawny do lokalu,
    > protokol zdawczo-odbiorczy z numerem licznika i jego wskazaniem i umowa
    > jest zawierana z nowym odbiorca.

    To znaczy będzie musiał iść z protokołem i tą poprzednią właścicielką do
    STOEN-u ;-(

    Gdzie ta Eneia jest i czy warto się tam przenieść, tzn uciec ze Stoenu ?
    Tańszy prąd?
    Jeszcze czytałam o jakimś Exatelu i też nie mam rozeznania jak tam drogo
    jest. Dtoen sobie bierze 1500 zł przedpłaty i to jest denerwujące.
    Kiedyś się przysiadłam do analizy tych faktur, wyliczęń i normalnie nie
    wszystko trzymało się kupy. Jakichś burdel w tych ich wyliczeniach, ale
    na reklamację nie było co liczyć, bo odpoiwiezili, że jest wszystko
    dobrze.

    --
    animka

  • 12. Data: 2008-07-17 06:45:19
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 17 Lip, 00:07, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Tylko, ze poprzednia włascicielka musiałaby najpierw tę umowę rozwiązać.

    Nieprawda. Zakład energetyczny podpisuje z nabywcą mieszkania nową
    umowę na podstawie aktu własności mieszkania (w przypadku kupna -
    notarialnej umowy kupna). Zgoda lub nie poprzedniej właścicielki nie
    ma znaczenia.

    --
    Regards
    Matt

  • 13. Data: 2008-07-17 09:44:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 22:04
    (autor moozg
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@m...go
    oglegroups.com>):

    > nabylem mieszkanie pol roku temu, ciagle przychodza listy zaadresowane
    > nie do mnie, ktore odkladam i czasami ktos ze znajomych dawnej
    > wlascicielki odbiera je.

    No widzisz, pobieraj opłatę za przechowanie :D
    Albo zwracaj na pocztę z informacją, że adresat nie żyje (te od rodziny)
    albo nieznany (te urzędowe). Jak jej rodzina da na mszę za duszę, to może
    Allah jej zmysły przywróci.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-07-17 09:46:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 23:07
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5lofu$gnh$1@inews.gazeta.pl>):

    > I tej linii bym się trzymał zdecydowanie! Do bytu tego przestępstwa
    > potrzebna jest celowa działalność. nie da się popełnić nieumyślnie.W końcu
    > nawet zapłaciłeś nie zauważywszy, ze to nie Twój rachunek.

    Hm... Namawianie do składania fałszywych zeznań jest legalne?

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-07-17 10:16:04
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-07-16 23:24 gasper napisał/a:
    > Uzytkownik "moozg" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...

    > i wtedy trzeba bylo podpisac umowe z zakladem energetycznym

    >Tylko, ze poprzednia włascicielka musiałaby najpierw tę umowę rozwiązać.

    nieprawda - akt kupna i idziesz do zakładu energetycznego podpisujesz umowe,
    przychodza - zdejmuja stary licznik zakładają nowy i... ciebie to juz guzik
    obchodzi czy tamten stary zaplacony czy nie... ja bym teraz tez zrobil jak
    wzesniej jeden z przedmowcow - napisal pismo o ZE ze przypadkiemz aplacilem
    jako dowod podal akt kupna i prosil o przeksiegowanie a niech tamta osobe
    scigaja jak jest taka <cenzura> i robi problemy ...

  • 16. Data: 2008-07-17 10:16:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Hm... Namawianie do składania fałszywych zeznań jest legalne?

    To zależy, kto namawia ;-),
    i czy moozg będzie świadkiem, czy oskarżonym...

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 17. Data: 2008-07-17 10:47:05
    Od: "nur.asa" <x...@x...pl>

    > No widzisz, pobieraj opłatę za przechowanie :D
    > Albo zwracaj na pocztę z informacją, że adresat nie żyje (te od rodziny)

    Bądź człowiekiem.
    Wkładaj do niszczarki asap po wyjęciu

  • 18. Data: 2008-07-17 10:49:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 12:16
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5n6fb$1a2$1@inews.gazeta.pl>):

    > To zależy, kto namawia ;-),

    A komu wolno namawiać?

    > i czy moozg będzie świadkiem, czy oskarżonym...

    To wpływa na niekaralność samych fałszywych zeznań, ale na namawianie chyba
    nie.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-07-17 10:50:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 12:47
    (autor nur.asa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5n7vb$e0t$1@news.onet.pl>):

    > Bądź człowiekiem.
    > Wkładaj do niszczarki asap po wyjęciu

    A może zainstalować niszczarkę w środku skrzynki od razu?

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-07-17 11:14:38
    Od: m...@g...com

    On 17 Lip, 12:47, "nur.asa" <x...@x...pl> wrote:

    > Bądź człowiekiem.
    > Wkładaj do niszczarki asap po wyjęciu

    można tak niszczyć czyjąś korespondencje