eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust nie weźmie kredytu › Re: Oszust nie weźmie kredytu
  • Data: 2022-07-14 16:05:57
    Temat: Re: Oszust nie weźmie kredytu
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:52:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > czwartek, 14 lipca 2022 o 15:41:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    >> Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:35:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
    >>
    >>> czwartek, 14 lipca 2022 o 15:03:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    >>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:45:23 +0200, Olin napisał(a):
    >>>>
    >>>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:03:31 +0200, dantes napisał(a):
    >>>>>
    >>>>>> "Małgosia przeczytała książkę od strony 92 do 97.
    >>>>>> (dokładnie liczb nie pamiętam ale chodzi o sens)
    >>>>>> Ułóż równanie, rozwiąż je i odpowiedz ile stron przeczytała Małgosia.
    >>>>>> Na kolejnej lekcji, pani sprawdza zadania domowe i sypią się same pały.
    >>>>>> Na 20 osób tylko 2 miały prawidłowo zrobione zadanie - chodzi o wynik.
    >>>>>> Jeden z dzieciaków, nie wytrzymuje i prosi nauczycielkę by ta wyjaśniła
    >>>>>> gdzie on i pozostali uczniowie popełnili błąd.
    >>>>>> W odpowiedzi usłyszał od nauczycielki:
    >>>>>> "- Uspokój się! "
    >>>>>>
    >>>>>> No i na koniec...
    >>>>>> Wiesz ile stron przeczytała Małgosia?
    >>>>>
    >>>>> Stawiam, że 6, ale może są jakieś haczyki, bo zaczęła od ostatniej linii na
    >>>>> stronie 92, a i na stronie 97 było mało tekstu, więc trzeba znać ułamki.
    >>>> Z tymi ułamkami to pojechałeś...
    >>>> Chodzi o to, że z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością
    >>>> w książce "dla nauczyciela" nie było podpowiedzi (rozwiązania)
    >>>> i pani nauczycielka nie potrafiła wyjaśnić uczniom tego, że
    >>>> do różnicy ww. numerów stron należy dodać jeszcze 1 (1+97-92=6).
    >>>
    >>> No to dawaj to "równanie"!
    >>> Czy może ma być to to "1+97-92=6"?
    >> Czego nie rozumiesz?
    >
    > Niewytłumaczone, skąd to "1+" - a o to się rozchodziło.
    Dzieci "nie musiały tłumaczyć" czegokolwiek Pani.
    Pani znała tylko wynik.
    Jeśli wynik się nie zgadzał to Pani stawiała pałę.

    > Bo skoro można sobie dostawić "1+" "bo tak", to równie dobrze można sobie ułożyć
    > równanie "97-91=6" (to byłoby prawie dobrze, bo jednak liczba 91 nie występuje w
    "danych",
    > więc trzeba jeszcze wytłumaczyć, skąd się wzięła w "równaniu")
    > albo "1506-1500=6" - przecież "wyszło dobrze".
    > A może po prostu "6=6"? Źle?
    Za dużo kombinujesz...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1