  • Data: 2003-09-20 06:16:46
    Temat: Re: Ostateczne wezwanie do zaplaty - forma dokumentu
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ps" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bkft2j$jp0$1@ultra60.mat.uni.torun.pl...

    > Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to aby nie zbytnie uproszczenie? Moze czasami warto sie zastanowic nad
    > tym jaka jest podstawa zadania,
    >czy byl wyznaczony termin,
    termin do czego? Jeżeli ktoś pisze o windykacji należności to chyba można
    przyjąć, że jest to wierzytelność zaległa?

    >czy wymagalo
    > wezwania.
    Przepraszam ale od zadającego pytanie też należy wymagać pewnej inicjatywy.
    Wierz mi , że gdyby Myszka miała pisemną umowę w której jest napisane, że
    przed wszczęciem postępowania sądowego należy wezwać do zapłaty, napisała by
    o tym.

    > Sorry ale odpowiedz bawi mnie jak postawienie diagnozy na podstawie
    > stwierdzenia pacjenta "Panie doktorze bolal mnie brzuch kolo poczty"
    Mnie zaś bawią tacy goście jak ty. Czy w swoim dotychczasowym życiu
    udzieliłeś już komuś merytorycznej odpowiedzi na pytanie prawne na tej
    grupie? Z twojej wypowiedzi wynika że nie.
    Dlatego jeżeli będziesz w przyszłości odpowiadał na posty, pamiętaj żeby
    swoje uwagi po pierwsze przemyśleć, po drugie zaś bardziej konkretyzować bo
    tak do końca nie wiem o co ci chodziło.

    burenezo