  • Data: 2003-09-19 21:39:34
    Temat: Re: Ostateczne wezwanie do zaplaty - forma dokumentu
    Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:bkeuie$2lj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > burenezo
    Czy to aby nie zbytnie uproszczenie? Moze czasami warto sie zastanowic nad
    tym jaka jest podstawa zadania, czy byl wyznaczony termin, czy wymagalo
    wezwania.
    Sorry ale odpowiedz bawi mnie jak postawienie diagnozy na podstawie
    stwierdzenia pacjenta "Panie doktorze bolal mnie brzuch kolo poczty"

    w dalszym szukaniu i probowaniu rozumienia prawa pozdrawiam :)