eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Oskarżony Owsiak przed sadem rejonowym w Złotoryi [KK212, KK216] › Re: Oskarżony Owsiak przed sadem rejonowym w Złotoryi [KK212, KK216]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżony Owsiak przed sadem rejonowym w Złotoryi [KK212, KK216]
    Date: Fri, 05 Feb 2016 08:12:29 +0100 (CET)

    "Big Jack" <a...@b...zz> pisze:
    > W wiadomości
    wp.eu

    > Za
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/legnica-matkakurka-ma
    -przeprosic-jerzego-owsiaka/bjl527

> [...]
    > Owsiaka. Zmienił tym samym wyrok sądu pierwszej instancji, który
    > odstąpił od wymierzenia kary blogerowi. Wyrok ten się uprawomocnił.
    >
    > Jak informował rzecznik Sądu Okręgowego w Legnicy Jarosław Halikowski,
    > sąd uznał Piotra Wielguckiego winnym znieważenia Jerzego Owsiaka
    > poprzez nazwanie go w środkach masowego przekazu "hieną cmentarną" i
    > "królem żebraków".
    >
    > - Sąd zmienił w tym punkcie postanowienie sądu pierwszej instancji,
    > który uznał blogera winnym, ale odstąpił od wymierzenia mu
    > kary. Oskarżonemu wymierzył karę grzywny w wysokości 5 tys. zł - mówił

    Oskarżonym miał być Owsiak ale skarżącego MK skazali?
    Wyszedł waści ,,bigos prawny" [patrz ,,bigos historyczny"] :-)

    ,,Kiedy Kara Mustafa, wielki mistrz Krzyżaków, szedł z licznemi zastępy
    przez Alpy na Kraków, do obrony swych posad zawsze będąc skory, pobił go
    pod Grunwaldem król Stefan Batory. ..." [1]

    [1] http://www.muzarp.poznan.pl/dzialalnosc-naukowa/dzia
    ly/dzial-dokumentacji-i-informacji-naukowej/perly-z-
    lamusa/perla-13-kiedy-kara-mustafa-czyli-bigos-histo
    ryczny/

    --
    A. Filip
    Szczęście ciska ludźmi jak piłką. (Przysłowie polskie)