  • 1. Data: 2005-01-25 14:12:12
    Temat: Orzeczenia NSA lub SN
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    Hej,

    Gdzie znajde orzeczenia Naczelnego Sadu administarcyjnego lub Najwyzszego?
    Mam dostep do LEX'a ale nie moge sie dokopac.

    Pozdr!
    Staszek

  • 2. Data: 2005-01-25 15:54:37
    Temat: Re: Orzeczenia NSA lub SN
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Orkan napisał(a):
    > Hej,
    >
    > Gdzie znajde orzeczenia Naczelnego Sadu administarcyjnego lub Najwyzszego?
    > Mam dostep do LEX'a ale nie moge sie dokopac.

    Przeczytaj instrukcję lexa - jego obsługa jest dość banalna, a jest bardzo dobrym
    xórdłem tych orzeczeń.
    Zapewne w leskie trzeba przełączyć zakładkę na temidę i potem wyszukiwanie.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-25 16:03:58
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    "Johnson" <J...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > dobrym xórdłem tych orzeczeń.
    > Zapewne w leskie trzeba przełączyć zakładkę na temidę i potem

    Piekne dzieki za pomoc!
    Pozdr!
    Staszek