  • 1. Data: 2005-01-25 12:43:57
    Temat: Odszkodowanie z tytułu NNW
    Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Swego czasu miałem wypadek samochodowy (jako pasażer) i ubiegam sie o
    odszkodowanie z NNW. Leczenie trwało 2 tygodnie niebyłem hospitalizowany.
    Lekarz stwierdził liczne otuczenia, skręcenie karku i naciągnięcie ścięgien,
    przepisał maść i mocny środek przeciwbulowy. Papiery zostały złożone do firmy
    ubezpieczeniowej (Compensa) i mam pytanie: Jakiej kwoty odszkodowania mogę
    się spodziewać?

    Pytam gdyż niechciałbym przyjąć jakichś marnych paru złotych w przypadku
    gdyby naprzykład należało mi się więcej.

    Z gory dzeki za inf.