    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Opublikowanie wizerunku na youtube lub www
    Date: Fri, 22 Sep 2023 23:45:19 GMT

    On 2023-09-22, PD <p...@g...pl> wrote:
    > Tak OT trochę. Nie uważacie, że to jest jakaś paranoja? Idzie sobie
    > człowiek po ulicy, ktoś wali fotkę, potem udostępnia w necie. Żeby
    > podnieść dramaturgię niech na publikacji boldem w czerwonym kolorze da
    > nasze imię i nazwisko. To co, moi znajomi nie wiedzą jak się nazywam i
    > jak wyglądam? A nieznajomi - bądźmy szczerzy - obchodzi ich moja fota i
    > jak się nazywam? Bo to coś około 99% przypadków. Pozostały 1% to
    > sytuacje kompromitujące dla obfotografowanego. Ale prawo stworzone dla
    > ochrony tego 1% działa też dla tych 99% ochrony nie potrzebujących. No
> [...]

    MZ jak ze wszystkim potrzebny jest umiar. Posiadanie jakiś praw nie
    oznacza, że trzeba je na siłę egzekwować. Jak mi coś nie pasuje to
    staram się zawsze na spokojnie wytłumaczyć o co chodzi, i że takich
    rzeczy nie powinno się robić. No i teraz dużo zależy jak się taka osoba
    zachowa. Jak się zachowa nie fajnie to już może mi tego umiaru na drugi
    etap sesji dydaktycznej nie starczyć.

    --
    Marcin