  • Data: 2023-09-24 02:05:03
    Temat: Re: Opublikowanie wizerunku na youtube lub www
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2023 o 01:45, Marcin Debowski pisze:

    > MZ jak ze wszystkim potrzebny jest umiar. Posiadanie jakiś praw nie
    > oznacza, że trzeba je na siłę egzekwować. Jak mi coś nie pasuje to
    > staram się zawsze na spokojnie wytłumaczyć o co chodzi, i że takich
    > rzeczy nie powinno się robić. No i teraz dużo zależy jak się taka osoba
    > zachowa. Jak się zachowa nie fajnie to już może mi tego umiaru na drugi
    > etap sesji dydaktycznej nie starczyć.

    Ok, ok, ja chyba nie do końca o tym. Zakładam, że długo chodzisz po tym
    świecie i pamiętasz pewnie czasy w których trzeba było klisze wywoływać.
    Gdyby współczesne prawo obowiązywało wtedy, samo oddanie kliszy do
    wywołania dało by się podciągnąć pod udostępnianie wizerunku ;) MZ
    regulacja tego owszem, rozwiązała problem 1% tych których ścigali
    paparazzi (hasłowo), ale też stworzyła problem w postaci
    przeświadczenia, że wizerunek na zdjęciach to jakaś szczególna wartość.
    Może i jest to jakaś wartość. Tylko ta wartość nie wynika z wizerunku, a
    z samego faktu że to uregulowano.

    PD