  • 1. Data: 2004-09-01 09:40:37
    Temat: Oprogramowanie do windykacji!!!!
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl>

    Witam

    Mam zaszczyt przedstawić Państwu najnowszy produkt naszej firmy, jest nim
    Program wspomagający pracę windykatorów w firmie windykacyjnej, jak również
    działów księgowości w innych firmach zajmujących się samodzielnie
    odzyskiwaniem długów. Program pracuje w środowisku Windows. Dostępny jest w
    wersji jednostanowiskowej oraz sieciowej.

    Podstawowe funkcje programu:

    a.. Rejestrowanie zleceń windykacji.

    b.. Obsługa zleceń: rejestrowanie i monitorowanie wykonywanych prac,
    rejestrowanie i rozliczanie spłat wierzytelności, generowanie
    korespondencji, naliczanie prowizji.

    c.. Obsługa monitoringu płatności zanim zajdzie potrzeba windykacji,
    poprzez wysyłanie poczty elektronicznej, wiadomości sms, oraz pisemnych
    upomnień.

    d.. Rozliczenia finansowe z klientami.

    e.. Rejestrowanie podmiotów: klientów, dłużników, windykatorów i
    handlowców.

    f.. Rejestrowanie umów z klientami.

    g.. Raportowanie przebiegu i wyników prac windykacyjnych.

    h.. Raport z windykacji dla klienta.

    i.. Automatyczne wystawianie faktur dla klientów oraz ich eksport do
    systemu finansowo księgowego.

    Dodatkowym atutem programu jest oddzielna końcówka instalowana u klientów
    firmy windykacyjnej, za której pomocą klienci sami wprowadzają do systemu
    zlecenia windykacji lub monitoringu. Końcówka jest wyposażona w możliwość
    samoczynnego zaczytywania dokumentów
    z oprogramowania klienta, oraz w tworzenie raportów z postępów prac firmy
    windykacyjnej.

    Ceny systemu (można negocjować):
    3000zł - wersja na jedno stanowisko komputerowe;
    2000zł - każde dodatkowe stanowisko sieciowe;
    200zł - końcówka dla klienta wraz z dostosowaniem jej do oprogramowania
    finansowo - księgowego.
    Istnieje możliwość rozłożenia zapłaty bez dodatkowych odsetek na raty
    miesięczne udzielane bezpośrednio przez naszą firmę.

    Osoby zainteresowane programem prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 0696
    069 029lub na adres poczty elektronicznej b...@d...pl.pl

    Z poważaniem

    Dominik Czarnacki

  • 2. Data: 2004-09-01 10:20:04
    Temat: Re: Oprogramowanie do windykacji!!!!
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Dominik Czarnacki napisał:

> [...]
    > odzyskiwaniem długów. Program pracuje w środowisku Windows. Dostępny jest w
    > wersji jednostanowiskowej oraz sieciowej.

    Mam zaszczyt poinformować MEN o tym, że zaskarżam waszą maturę,
    świadectwo szkoły średniej i podstawowej oraz dyplom wzorowego
    wychowanka przedszkola dla dzieci wolniej rozwijających się ...

    "Strona jest prosta i nie zawiera żadnych wodotrysków dlatego też
    możemy przeznaczyć więcej środków i cennego czasu na skuteczne
    wykonywanie *powieżonych* nam czynnosci.
    Administrator serwisu."

    Boże ... co za lameriada ... i do tego spamerzy ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS-Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC-Jackson+Lemm900

  • 3. Data: 2004-09-01 11:34:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Istnieje możliwość rozłożenia zapłaty bez dodatkowych odsetek na raty
    > miesięczne udzielane bezpośrednio przez naszą firmę.

    co tak tanio, w polsce jestesmy podniescie ceny do 10 000 :)

    P.

  • 4. Data: 2004-09-01 11:53:08
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Program zbyt drogi i zbyt mało funkcjonalny.

    Na rynku są dostepne inne, o znacznie większejilości funkcji i znacznie
    tańsze.

    Ale zyczę powodzenia w interesach (w sprzedaży), wkrótce rynek zweryfikuje
    Twoją ofertę.