  • 11. Data: 2006-05-29 22:05:09
    Temat: Re: Oporny operator TK
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Trzeba by obejrzeć te "warunki promocji".

    Jakie "warunki promocji". Warunki promocji moze znac osoba podpisujaca
    umowe.

    Osoba trzecia nie musi ich w ogole znac.

    Jacek

  • 12. Data: 2006-05-30 09:07:22
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 29 maj o godzinie 16:23, na pl.soc.prawo, badzio napisał(a):

    > Ile razy mam powtarzac? Mozesz podpisac nowa, *na warunkach ogolnych*.
    > Jesli chcesz na warunkach promocyjnych - musisz sie na nie zgodzic.
    ^^^^^^
    Ależ on chce się na *te warunki* zgodzić :P
    Problem w tym że *oni* nie chcą się zgodzić :)

    * powinieneś był napisać "muszą" się na nie zgodzić.

    --
    Herbi
    30-05-2006 11:07:21

  • 13. Data: 2006-05-30 09:22:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    castrol napisał(a):

    > Jakie "warunki promocji". Warunki promocji moze znac osoba podpisujaca
    > umowe.
    >
    > Osoba trzecia nie musi ich w ogole znac.

    Więc jeżeli to ja jestem tą osobą trzecią, to nie mogę pomóc ;-P

    M.

  • 14. Data: 2006-05-30 13:13:06
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Więc jeżeli to ja jestem tą osobą trzecią, to nie mogę pomóc ;-P

    Ok, inna sytuacja. Ktos wynajmuje mieszkanie i podpisuje umowe na
    warunkach promocyjnych. Korzysta przez rok z internetu po czym
    rozwiazuje umowe i sie wyprowadza.

    Do mieszkania wprowadza sie nowa osoba, i osoba ta musi czekac teraz 3
    miesiace na podpisanie nowej umowy na promocyjnych warunkach?

    Jacek

  • 15. Data: 2006-05-30 14:35:53
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Moskal" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie grupowiczow

    Witam

    Prosta rada:

    Podpisać umowę użyczenia lokalu mieszkalnego z kimkolwiek o innym nazwisku.

    Osoba ta udaje się do BOK, podpisuje umowę. Umowę użyczenia należy
    skonstruować tak aby nic z niej nie wynikało. A gdyby BOK doszukiwał się
    czegoś po prostu ich skarżyć o nie wywiązywanie się z warunków oferty
    handlowej. Co nie jest zabronione jest dozwolone.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-05-30 15:59:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    castrol napisał(a):

> [...]
    >
    > Do mieszkania wprowadza sie nowa osoba, i osoba ta musi czekac teraz 3
    > miesiace na podpisanie nowej umowy na promocyjnych warunkach?

    Jeszcze raz Ci tłumaczę. Powoli i drukowanymi:

    Dopóki Roman nie poda treści regulaminu, ograniczającej prawa do
    zawiązania nowej umowy, dopóty nic więcej nie można powiedzieć.
    Przypomnę, że przy podpisywaniu umowy trzeba wykazać się m.in. prawem
    do lokalu.

    M.

  • 17. Data: 2006-05-30 19:28:24
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    "ppp" <k...@i...pl> schrieb

    > o nie wywiązywanie się z warunków oferty
    > handlowej.

    A jak to sie robi? Jakie sa na to artykuly?
    TIA

    hej

  • 18. Data: 2006-05-30 19:30:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Roman Moskal [###n...@s...pl.###] napisał:

    W Piśmie Świętym jest taka fajna przypowieść o robotnikach, którzy
    dostali tyle samo niezależnie od tego, czy pracowali pół, czy cały
    dzień. Jak znalazł na tę okazję.

    Zawarłeś z TK umowę, na podstawie której masz płacić określoną kwotę.
    TK ma prawo na określonych przez siebie warunkach zawrzeć z innymi
    osobami umowy korzystniejsze, a Ty nie masz prawa mieć o to pretensji.

    Natomiast uważam, że TK nie ma prawa blokować zawarcia umowy przez
    innego domownika. Odmawiając świadczenia usługi popełniła by
    wykroczenie.

  • 19. Data: 2006-05-30 20:03:07
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> schrieb
> [...]
    >
    > Natomiast uważam, że TK nie ma prawa blokować zawarcia umowy przez
    > innego domownika. Odmawiając świadczenia usługi popełniła by

    A jakie to wykroczenie by popelnila?

    Malo sie znam na prawie, a z innych postow
    wychodzi, ze domownicy "nie spelniaja warunkow
    promocji". Gdzie zatem jest rozroznienie on vs oni?

    Watkotworca nie mial pretensji, ze z innymi
    popdpisuja, lecz ze z nim nie chca.

    A co do tych warunkow promocji - czekolad,
    wczesniejszego kupowania biletu i domownikow
    - one sie czyms roznia. W niektorych przypadkach
    mamy pelna jasnosc i swobode wyboru. W tym
    konkretnym - nie! Wyboru bowiem dokonuje sie
    podpisujac wczesniej jakas umowe, w ktorej
    nie ma nic na temat takich konsekwencji. Gdyby
    to w umowie podpisanej stalo napisane z czego
    czlek rezygnuje, jakie mozliwosci sobie blokuje to
    i tu byla by pelna jasnosc. Tymczasem zastrzezenia
    pojawiaja sie w regulaminie promocji, zalozmy, ze
    nieznanej przedtem. I to jakis moj sprzeciw
    wewnetrzny budzi. Ma to sens?

    hej

  • 20. Data: 2006-05-30 20:26:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    mw158979 [###n...@p...gazeta.pl.dowidzenia.###] napisał:

    > A jakie to wykroczenie by popełniła?

    Odmowa świadczenia usługi 135 albo 138 kw, bo nigdy nie pamiętam który
    jest który, a nie chce mi się sprawdzać :-)

    > Malo sie znam na prawie, a z innych postow
    > wychodzi, ze domownicy "nie spelniaja warunkow
    > promocji". Gdzie zatem jest rozroznienie on vs oni?

    A czy ja pisałem, że muszą zawrzeć na zasadach promocyjnych? Nie mogą
    odmówić im świadczenia usług.