  • 1. Data: 2006-05-29 12:18:59
    Temat: sprzedaż domu z dozywociem.prosba o porade
    Od: v...@w...pl

    witam mam problem. dosta od babci om jednak babcia zastrzegla sobie w
    nim dozywotnie zamieszkanie w jednym pokoju.ja mam swoj dom i nie bede
    mieszkala w tym od babci a ze ona mieszka ze mna zostala rowniez u mnie
    zameldowana.dom ktory dostalam w spadku stoi juz 5 lat niezamieszkaly i
    powoli robi sie z niego ruina ale babcia nie chce wyrazic zgody na
    sprzedaz.czy mimo to moge go sprzedac poki jeszcze jest cos
    warty?prosze o szybka odpowiedz

  • 2. Data: 2006-05-29 13:30:08
    Temat: Re: sprzedaż domu z dozywociem.prosba o porade
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    v...@w...pl napisał(a):

    > czy mimo to moge go sprzedac poki jeszcze jest cos
    > warty?

    Sprzedać go możesz bez zgody babci, problem w tym że nie znajdziesz
    frajera co by kupił dom z wpisanym w księgę wieczystą dożywociem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-05-29 14:36:20
    Temat: Re: sprzedaz domu z dozywociem.prosba o porade
    Od: v...@w...pl

    hehe znalazlam bo to moja znajoma i sie zgodzila tylko caly problem
    tkwi w tym czy moge to sprzedac bez zgody babci

  • 4. Data: 2006-05-29 14:47:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    v...@w...pl napisał(a):
    > hehe znalazlam bo to moja znajoma i sie zgodzila tylko caly problem
    > tkwi w tym czy moge to sprzedac bez zgody babci

    A kto tak mówi że nie możesz? Notariusz? Idź do innego.

  • 5. Data: 2006-05-30 14:59:41
    Od: v...@w...pl

    nikt tak nie mowi bo jeszcze nie bylam u notariusza...najpier chcialam
    zapytac was madre glowy o porade;)