eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy? › Re: Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w
    przypadku rozwiazania umowy?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 21:43:46 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał
    > kwota na tyle mała, że chyba nie warto z tym walczyć.
    W zasadzie niewielka, ale akurat przydalaby mi sie z powrotem w portfelu
    :)

    > Tym bardziej, że za
    > okres wypowiedzenia się im należy abonament.
    Hmm... Jaki okres wypowiedzenia, skoro odcieli instalacje? A odcieli w
    maju, bo podobno stwierdzili nielegalne podlaczony drozszy pakiet, a
    oplaty (za 1 kwartal) byly za nizszy pakiet.

    > A było to przyłączenie wyższego pakietu, czy nie?
    Nie mam zielonego pojecia... Ja osobiscie nic nie kombinowalem. Moze
    jakis zyczliwy sasiad, a moze ich niesolidny pracownik podlaczyl
    nieodpowiednio...

    > Umowa ze zmarłym abonentem rozwiązała się sama z chwilą jego śmierci.
    To co w takim razie z oplatami wniesionymi po smierci abonenta? Moim
    bledem bylo niepodanie moich danych, jako osoby wplacajacej...

    A przy okazji, skoro stwierdzili nielegalne podlaczenie i "za kare"
    odcieli mi sygnal, to chyba dosc jednoznacznie wskazuje na to, ze
    zostalem posadzony o kradziez! A to juz bardzo mi sie nie podoba... Pal
    licho te 44zl, ale w takiej sytuacji nie zamierzam popuscic...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."