eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy? › Re: (OT) Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
  • Data: 2004-08-18 15:57:35
    Temat: Re: (OT) Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właśnie - czy 'nielegalne' podłączenie się do sieci kablowej jest
    > karalne? Jeśli tak, to jaki czyn zabroniony został popełniony?
    > Jakie zdania grupowiczów? ;)

    Oczywiście, że jest karalne i powinni ukarać z całą srogością regulaminu
    firmowego tego pracownika, który nie wstawił lub odłączył filtr.
    Niestety dostęp do skrzynek mają tylko pracownicy TV kablowej. Skrzynki są
    zamykane i plombowane.
    Aby móc ukarać jakiegokolwiek lokatora natychmiastowym zerwaniem umowy lub
    wnieść sprawę do sądu, musieliby udowodnić, że nastąpiło włamanie do owej
    skrzynki. Skrzynka musiałaby nosić ślady włamania, wyważenia lub siłowgo
    otwarcia zamka.

    Gdyby to trafiło na mnie zarządałbym (na piśmie) natychmiastowego zwrotu
    pieniędzy wraz z odsetkami za okres od kiedy sygnał został odłączony do
    końca opłaconego okresu oraz odszkodowania z powodu rozwiązania umowy bez
    udowodnienia winy, conajmniej w wysokości równoważnej okresowi wypowiedzenia
    umowy.
    I wcale nie dla pieniędzy lecz dla idei.

    Oczywiście w przypadku włamania przez lokatora jest to chyba kradzież ?

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"