eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy? › Re: Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w przypadku rozwiazania umowy?
    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplata wniesiona na konto niezyjacego abonenta - jak uzyskac zwrot w
    przypadku rozwiazania umowy?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 15:14:39 +0200

    Użytkownik "Sebol" napisał
    > istna komedia :) Ja bym na złość NIC nie zapłacił - niech dostają
    nakaz na
    > zmarłego ! :)

    Problem w tym, ze juz zaplacilem do konca roku - niewiele, bo 44zl, ale
    zawsze cos...
    A ze pograli sobie nieladnie, bo stwierdzili, ze nastapilo nielegalne
    podlaczenie wyzszego pakietu i odcieli instalacje abonencka, o czym nie
    mialem zielonego pojecia (remont, rzadko bywam w tym mieszkaniu), to mam
    ich w glebokim powazaniu i nie zamierzam ciagnac z nimi umowy.
    Wiem, moj blad, ze zaplacilem nie sprawdzajac wpier czy wciaz
    dostarczaja sygnal TV.
    Ale czy wobec rozwiazania umowy ze zmarlym abonentem, nadplata tak po
    prostu zostanie sobie u nich jako premia????
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."