  • 1. Data: 2006-07-23 11:56:55
    Temat: Opera 9 (przegladarka) Legalnosc
    Od: "pewu" <p...@g...com>

    Witam

    Zastanawiam sie czy przegladarka tj. Opera 9 jest jako freeware czy
    nie?
    Glównie chodzi mi czy mozna ja uzywac jako freeware w firmie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-23 12:18:35
    Temat: Re: Opera 9 (przegladarka) Legalnosc
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pewu napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie czy przegladarka tj. Opera 9 jest jako freeware czy
    > nie?
    > Glównie chodzi mi czy mozna ja uzywac jako freeware w firmie?

    przeczytaj licencje to sie dowiesz

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 3. Data: 2006-07-23 13:31:36
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    pewu napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zastanawiam sie czy przegladarka tj. Opera 9 jest jako freeware czy
    > nie?
    > Glównie chodzi mi czy mozna ja uzywac jako freeware w firmie?

    Można legalnie używać w firmie.
    Proponuję zajrzenie na grupę dyskusyjną opera polish oraz forum Opery
    http://my.opera.com/polski/forums/

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2006-07-23 13:35:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Można legalnie używać w firmie.
    > Proponuję zajrzenie na grupę dyskusyjną opera polish oraz forum Opery

    Ale po co, skoro to zła przeglądarka jest? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 5. Data: 2006-07-23 14:14:24
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):
    > Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Ale po co, skoro to zła przeglądarka jest? ;-)

    Zainstaluj i potestuj. Opera "śmiga jak strzała" i nie zostawia , nie
    zbiera śmieci.

    --
    Kaja

  • 6. Data: 2006-07-23 18:32:48
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Zainstaluj i potestuj. Opera "śmiga jak strzała" i nie zostawia , nie
    > zbiera śmieci.

    To sobie otworz www.wp.pl, www.interia.pl, uda ci sie zamknac jakas
    reklame ???? Ten bład tak mnie wkurwił, ze czym predzej wrocilem do
    firefoxa.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-07-23 18:52:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > To sobie otworz www.wp.pl, www.interia.pl, uda ci sie zamknac jakas
    > reklame ???? Ten bład tak mnie wkurwił, ze czym predzej wrocilem do
    > firefoxa.

    U mnie w Operze nawet jedna reklama się nie otworzyła i nie miałem co
    zamykać :(

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 8. Data: 2006-07-23 18:56:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> w

    > To sobie otworz www.wp.pl, www.interia.pl, uda ci sie zamknac jakas
    > reklame ????

    Żeby zamknąć, musiałaby sie najpierw otworzyć.
    Use filter.ini luke ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2006-07-23 19:08:44
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > To sobie otworz www.wp.pl, www.interia.pl, uda ci sie zamknac jakas
    > reklame ???? Ten bład tak mnie wkurwił, ze czym predzej wrocilem do
    > firefoxa.

    Po pierwsze... to ty chyba o Operze 6.x mowisz... wez pierw przetestuj a
    pozniej sie wypowiadaj, bo od Opery 7.54 wszystkie reklamy zamykaja sie
    normalnie. A po drugie Opera 9 w ogole blokuje te reklamy wiec nie ma
    problemu z nie-klikaniem w "X" :P

  • 10. Data: 2006-07-23 19:11:49
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Use filter.ini luke ;)