  • 11. Data: 2006-07-23 19:15:30
    Temat: Re: Opera 9 (przegladarka) Legalnosc
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > normalnie. A po drugie Opera 9 w ogole blokuje te reklamy wiec nie ma
    > problemu z nie-klikaniem w "X" :P

    Opera9 ma dosc duzy bug zwiazany z tym, ze nie mozna w niej zamknac
    wyskakujacej reklamy Flash.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-07-23 19:25:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 21:15:30 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Opera9 ma dosc duzy bug zwiazany z tym, ze nie mozna w niej zamknac
    > wyskakujacej reklamy Flash.

    Opera 9 ma też taki bug, że u mnie po prostu nie działa. Nie wiem dlaczego.
    Działa Firefox, działa IE, działa Konqueror jak odpale linuxa, ale Opera
    nie chce działać - pisze że nie ma połaczenia i tyle. Firewall jej nie
    blokuje, ani żaden inny program. Tak więc jeśli ona nie chce współpracować
    ze mną, to ja z nią - i po całym dniu męczenia sie z tym dziadostwem
    wyrzuciłem ją z dysku, a więcej nie chce mieć z nią nic wspólnego.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-07-23 19:51:00
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Opera9 ma dosc duzy bug zwiazany z tym, ze nie mozna w niej zamknac
    > wyskakujacej reklamy Flash.

    Jak narazie nie dales zadnego linka na ktorym by taka reklama ktorej niby
    sie nie da zamknac byla.

  • 14. Data: 2006-07-23 20:00:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *scream* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Opera 9 ma też taki bug, że u mnie po prostu nie działa.

    Bo to kiepska przeglądarka jest. Była dobra 2-3 lata temu jak Firefox
    był w powijakach a dziś - nędza.
    Blokowanie reklam jakoś tam działa, ale: trzeba ręcznie wskazywać
    elementy (AdBlock Plus bije ją na głowę!), jednak po jakimś czasie
    "zapomina", że na danej stronie nie chciało się nic oglądać i trzeba
    da capo al fine. No i niektórych elementów to ani kijem ani pałką.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 15. Data: 2006-07-23 20:14:52
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    s.com...
> [...]
    > "zapomina", że na danej stronie nie chciało się nic oglądać i trzeba
    > da capo al fine. No i niektórych elementów to ani kijem ani pałką.

    Konkrety prosze... przyklad jakis, cokolwiek... a nie gadanie jakies
    fanatykow ff.

  • 16. Data: 2006-07-23 20:24:21
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jak narazie nie dales zadnego linka na ktorym by taka reklama ktorej niby
    > sie nie da zamknac byla.

    Bo nie chce ci sie czytac ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2006-07-23 20:25:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *FlashT* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Konkrety prosze... przyklad jakis, cokolwiek... a nie gadanie jakies
    > fanatykow ff.

    Nie jestem fanatykiem, jestem użytkownikiem. Użytkuję tego co dla mnie
    wygodniejsze.
    A taką dość upierdliwą stroną jest np. http://rp.pl - pływające
    animacje, reklamy Googla itd.

  • 18. Data: 2006-07-23 20:26:49
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > To sobie otworz www.wp.pl, www.interia.pl, uda ci sie zamknac jakas
    > reklame ???? Ten bład tak mnie wkurwił, ze czym predzej wrocilem do
    > firefoxa.

    Otwieram codziennie oraz jeszcze Interia. Żadnych reklam nie mam.
    Mam parę wpisów w pliku urlfilter.ini i po kłopocie.
    Np dwa wpisy wyglądają tak:
    http://*.rek.www.wp.pl/*
    http://*.reklama.gazeta.pl/*
    Tu jest najnowsza Opera (z 21-go lipca):
    http://my.opera.com/desktopteam/blog/

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2006-07-23 20:28:40
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie mam takiego pliku :P

    To Ty w Firefoksie szukałeś tego pliku?

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2006-07-23 20:31:30
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    scream napisał(a):

> [...]
    > ze mną, to ja z nią - i po całym dniu męczenia sie z tym dziadostwem
    > wyrzuciłem ją z dysku, a więcej nie chce mieć z nią nic wspólnego.

    Pewnie nie wywaliłeś proxy z Typów plików.

    --
    Kaja