  • 1. Data: 2006-07-23 10:24:00
    Temat: Może widzicie jakieś rozwiązanie tej sprawy
    Od: "Awak" <f...@w...nospam.pl>

    Witam

    Mam taki problem, moj znajomy ma okropnego ojca za wszelka cenę stara sie mu
    robić na złość tylko, dlatego ze pomada swojej matce

    Wieczne stara Sie mu dać do wiwatu wyrzucając go z domu, kilka razy go
    pobił, przychodząc do pracy robiąc mu awantury i wiele innych przykrości.

    Moje pytanie czy osoba w wieku 24 lat może pozbawić ojca praw
    rodzicielskich. Szkoda chłopaka bo sie załamuje.

    Może widzicie jakieś inne rozwiązanie tej sprawy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-23 11:04:44
    Temat: Re: Może widzicie jakieś rozwiązanie tej sprawy
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

> [...]
    > rodzicielskich. Szkoda chłopaka bo sie załamuje.
    >
    > Może widzicie jakieś inne rozwiązanie tej sprawy

    no mi tu śmierdzi kodeksem karnym -np. znętami - art. 207 k.k., a jeśli nie,
    to za te pobicia conajmniej art. 217 k.k.

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-07-23 23:06:32
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Moje pytanie czy osoba w wieku 24 lat może pozbawić ojca praw
    > rodzicielskich. Szkoda chłopaka bo sie załamuje.

    Kro
    Art. 92. Dziecko pozostaje aż do pełnoletności pod władzą rodzicielską.

    Zatem władza rodzicielska ustała jakieś 6 lat temu, i nie ma czego pozbawiać.