    Subject: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <n9k97m$vfg$1@node2.news.atman.pl> <n9l91v$n3s$1@dont-email.me>
    <n9nso6$rj7$1@usenet.news.interia.pl> <n9ntj7$g3o$1@node1.news.atman.pl>
    <n9o1ic$qd3$1@dont-email.me>
    <56bf8dc3$0$22842$65785112@news.neostrada.pl> <n9o33a$on$1@dont-email.me>
    <56bf9efc$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9oc7j$4be$1@dont-email.me> <56c03cb4$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n9qe8k$368$1@usenet.news.interia.pl>
    <56c48d99$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <cqqamyxcecq2$.qqh2cet41rnh$.dlg@40tude.net>
    <56c49a64$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <na52se$30e$1@usenet.news.interia.pl>
    <56c612f6$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <na6n2u$eg5$1@usenet.news.interia.pl>
    <56c75133$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <na7n2r$fqa$1@usenet.news.interia.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 19 Feb 2016 23:55:51 +0100

    W dniu 19-02-16 o 19:31, Stokrotka pisze:

    > Jak byś się uczył , to byś nie trafił do policji.

    Tu idiotów nie przyjmują, ale skąd możesz wiedzieć, skoro sobie coś tam
    założyłaś głupio i na wszelki wypadek robisz wszystko, by nie dowiedzieć
    się prawdy. Zupełnie zresztą nie rozumiem Twojej agresji. Zniżając się
    do Twojego poziomu równie dobrze mógłbym twierdzić, że Ty się nie
    uczyłaś, bo nie potrafisz pisać zgodnie z zasadami ortografii.

    > Też widziałam , ale ja tam musiałam pszejeżdżać wracając z zajęć,
    > a ty tam byłeś dobrowolnie, by w istocie rozrabiać = nagrywać ludzi.

    Robienie zdjęć reportażowych, to faktycznie rozrabianie. No ale skąd
    możesz wiedzieć coś takiego, jak Ty żyjesz w swoim świecie.