  • 1. Data: 2005-11-13 20:45:34
    Temat: Re: Ojcostwo
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Czy matka mojego nie narodzonego jeszcze dziecka ma prawo bez mojej
    wiedzy podac, ze ojciec jest nieznany?

    Bylo niedawno. Fakt bycia ojcem podobno zglasza sam ojciec. Ale jak - to juz
    nie pamietam, poszukaj w archiwum, chyba ze ktos zechce powtorzyc.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2005-11-14 20:06:06
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    Tiger napisał(a):

> [...]
    >
    > Bylo niedawno. Fakt bycia ojcem podobno zglasza sam ojciec. Ale jak - to juz
    > nie pamietam, poszukaj w archiwum, chyba ze ktos zechce powtorzyc.

    Do USC zglasza matka. Matka musi rowniez wyrazic zgode na to, zeby
    dziecko nosilo nazwisko ojca.
    Jesli matka nie wyraza na to zgody - pozostaje ci tylko przeprowadzic te
    sprawe przez sad...
    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2005-11-15 13:16:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie, ojciec musi oświadczyc swoje ojcostwo.
    Dziwne to bo przeciez matka zwykle wie lepiej ;)) ale prawdziwe
    JaC