  • 11. Data: 2008-03-09 19:50:57
    Temat: Re: [bluzgi] Re: Ojciec porywa dziecko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szomiz pisze:

    > Toz - kurwa mac - nawet jak sie bierze szczeniaka od suki, to po conajmniej
    > kilku godzinach wspolnego przebywania i - koniecznie - z kocykiem
    > przesiaknietym zapachem gniazda. Jakby wziac go w inny sposob, to mozna
    > beknac z ustawy o ochronie zwierzat...

    ROTFL

  • 12. Data: 2008-03-09 20:30:08
    Temat: Re: Ojciec porywa dziecko
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I polska matka natychmiast przegrywa z ojcem dziecka przed obcym sądem (włoskim,
    australijskim, kanadyjskim).
    Z przyczyn oczywistych, na które polskie zniewiesciałe sądy rodzinne są ślepe.
    Więc teraz jest szansa, że ojciec wygra przed sądem belgijskim.
    Łebski ojciec, brawo!
    BTW przewidywałem ;-))
    JaC

    -----

    > Swoją drogą było parę spraw "w drugą stronę": matka uprowadza swoje dziecko z
    jakiegoś obcego kraju i przyjeżdża z nim
    do Polski.

  • 13. Data: 2008-03-09 21:12:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-09 21:30 666 pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Z przyczyn oczywistych, na które polskie zniewiesciałe sądy rodzinne są ślepe.
    > Więc teraz jest szansa, że ojciec wygra przed sądem belgijskim.

    Tak się zastanawiam, czy teraz wszyscy będziecie porywać dzieci, żeby na
    nie nie płacić alimentów. Zamorzylibyście chyba te dzieci głodem.

    --
    animka

  • 14. Data: 2008-03-09 21:28:03
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    I z ustawy o kocykach.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 15. Data: 2008-03-09 23:48:02
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > I z ustawy o kocykach.

    ROTFL:D:D:D:D

  • 16. Data: 2008-03-10 00:08:46
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Czytam właśnie informację o 11-miesięcznym dziecku wywiezionym przez ojca
    > do
    > Belgii:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,50042
    86.html
    > i zastanawia mnie jedna rzecz - ojciec ma pełnię praw rodzicielskich
    > dodatkowo on i syn mają obywatelstwo belgijskie więc skąd zarzut
    > "zmuszenia
    > przemocą do wydania dziecka"? Przecież to jego dziecko, do którego ma
    > pełne
    > prawo.

    Wiele wyjaśnia tytuł tej gazety. Już dawno goni za sensacją nie zawracając
    sobie głowy rzetelnym informowaniem.

  • 17. Data: 2008-03-10 02:20:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    JaromirD wrote:

    > To prawda. I dlatego, ponieważ to (też) jego dziecko, mógł je zabrać ze sobą
    > do swojego domu w Belgii.

    Nie nie mógł.

    I gdzie tu porwanie? I jak mógł zmusić do wydania
    > dziecka które jest (też) jego? Czy jeśli ja - mimo sprzeciwów żony -
    > zabiorę dziecko ze sobą na spacer, do rodziny na drugi koniec Polski, czy
    > też mojego drugiego domu w innym kraju to je porywam?

    Jeżeli żona nie będzie wiedziała gdzie jedziesz, to tak jest to porwanie
    i jeśli żona takowe zgłosi to będą cię na serio szukać i na serio cię w
    sadzą, przynajmniej na początku.

  • 18. Data: 2008-03-10 02:21:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    ale trafne

  • 19. Data: 2008-03-10 03:54:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Jeżeli żona nie będzie wiedziała gdzie jedziesz, to tak jest to porwanie
    > i jeśli żona takowe zgłosi to będą cię na serio szukać i na serio cię w
    > sadzą, przynajmniej na początku.

    Podstawę prawną poproszę...

  • 20. Data: 2008-03-10 04:09:09
    Od: kam <...@...pl>

    witek pisze:
> [...]
    >
    > Jeżeli żona nie będzie wiedziała gdzie jedziesz, to tak jest to porwanie
    > i jeśli żona takowe zgłosi to będą cię na serio szukać i na serio cię w

    rodzic mający pełną władzę rodzicielską nie może popełnić przestępstwa
    polegającego na uprowadzeniu małoletniego (art.211 kk)
    jeśli przy okazji użyje przemocy, to może to być inne przestępstwo

    KG