  • 1. Data: 2008-03-09 10:13:37
    Temat: Dostep do archiwum w przychodni
    Od: "Memph" <n...@s...com>

    Witam,

    Chcialbym uzyskac dostep do dokumentacji medycznej mojej zmarlej babci.
    Choroba, ktora ona mila jest dziedziczna i lekarz ktory leczy jednego z jej
    potomkow chcilby miec pelna wiedze na temat tej choroby, co chyba jest
    oczywiste.
    Czy istnieje taka mozliwosc, aby wnuk osoby nie zyjacej poprosil o
    kserokopie takich dokumentow? (oczywiscie po wczesniejszym przedstawieniu
    odpowiednich dokumentow USC, tak jak to jest w IPN)
    Czy to zalezy od dobrej woli pracownika/dyrektora przychodni?
    Jak dlugi jest okres przechowywania takich dokumentacji w archiwum? W tym
    konkretnym przypadku chodzi o jakis sanitas.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Memeph

  • 2. Data: 2008-03-09 11:45:10
    Temat: Re: Dostep do archiwum w przychodni
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > odpowiednich dokumentow USC, tak jak to jest w IPN)
    > Czy to zalezy od dobrej woli pracownika/dyrektora przychodni?

    Wg mojej wiedzy, oficjalnie takiej możliwości w ogóle nie ma. Ale 2000
    PLN robi cuda, wystarczy tylko je mieć na wydanie.

    > Jak dlugi jest okres przechowywania takich dokumentacji w archiwum? W tym
    > konkretnym przypadku chodzi o jakis sanitas.

    A tego to już nie wiem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-03-10 12:43:44
    Od: Karol <k...@g...com>

    On 9 Mar, 11:13, "Memph" <n...@s...com> wrote:
> [...]
    > Jak dlugi jest okres przechowywania takich dokumentacji w archiwum? W tym
    > konkretnym przypadku chodzi o jakis sanitas.

    Przeglądając stronkę GIODO trafiłem na coś takiego:
    http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/1243/j/pl/
    Może pomoże.

    Karol