  • 21. Data: 2004-10-27 21:55:19
    Temat: Re: Ograniczenia prędkości
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

    Cytat dotyczył oczywiście ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW
    WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI w sprawie znaków i sygnałów drogowych.

    --
    Arek

  • 22. Data: 2004-10-27 21:56:29
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:clnt1v$k83$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Przypadek:
    > Droga, niech będzie że krajowa, jeden pas w każdą stronę. Stoi
    > ograniczenie do 40km/h. 100 metrów dalej stoi znak "teren zabudowany" -
    > biała tablica z czarnymi konturami budynków. Pytanie:
    > Jaka jest dozwolona prędkość ZA tą tablicą?

    60/50 km/h

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I
    ADMINISTRACJI
    w sprawie znaków i sygnałów drogowych

    § 27. 1. Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania
    prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę. Dopuszczalna
    prędkość określona na znaku obowiązuje, z zastrzeżeniem ust. 4 i § 32, do
    miejsca:
    1) wprowadzenia innej dopuszczalnej prędkości znakiem B-33 lub B-43,
    2) umieszczenia znaku D-40 oznaczającego początek strefy zamieszkania,
    3) umieszczenia znaków oznaczających odpowiednio początek lub koniec obszaru
    zabudowanego, o których mowa w § 58 ust. 3 i w § 114 ust. 1 pkt 1 i 2.

    --
    Arek

  • 23. Data: 2004-10-27 22:06:10
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl> napisał w
    wiadomości news:clnt1v$k83$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jaka jest dozwolona prędkość ZA tą tablicą?

    Gdy jadę moim czołgiem w dupie mam znaki drogowe i policję. Gdy lecę f-16 to
    muszą uważać oni, żebym im bomby na komisariat przez pomyłkę nie zrzucił jak
    się wnerwię.

    Gdybym jechał samochodem to 49 km/godzinę. Jesli obowiązuje 40 to mnie nie
    zatrzymają, bo mają radar nastawiony na 50 i im nie bipa.
    Jeśli obowiązuje 50km/h to jadę prawidłowo.

    a poza tym mam antyradar więc mnie mogą cmoknąć w dupę.
    Od dwudziestu paru lat nie wypisali mi ani jednego mandatu.

    Malte Morones

  • 24. Data: 2004-10-28 06:59:42
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:clo4t6$t41$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dla mnie 60 ... Nie stosuję się do 50 bo jest absurdalna. :)

    przed tablicą dla mnie jest 90 - nie stosuje sie do 40 poza terenem
    zabudowanych, "bo jest absurdalna :)"
    ;)

    p.
    W.

  • 25. Data: 2004-10-28 08:36:00
    Od: "Tomasz Smolarek" <t...@f...com.pl>

    Użytkownik "Arcady" <a...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 60/50 km/h
    >
    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I
    (...)

    I o to mi chodziło. Jest sobie taka droga jak w przykładzie powyżej. Najciekawsze
    jest to, że 100metrów za znakiem "teren zabudowany" stoi znak "koniec ograniczenia
    do 40" :-)

    TS

  • 26. Data: 2004-10-28 14:38:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "brat_trol" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    > Reguła ZOMO. "Jak lejesz bezbronnych lej ostrzej i ostrzej ograniczaj
    > wolność obywateli"

    A ciebie popaprańcze skąd wytrzasnęli? To od bicia pałką po głowie? jesteś
    klonem Arka B. ?

    Leszek

  • 27. Data: 2004-10-28 15:12:26
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > przed tablicą dla mnie jest 90 - nie stosuje sie do 40 poza terenem
    > zabudowanych, "bo jest absurdalna :)"

    W większości przypadków tak robię ... zwalniam jak wiem, że
    ograniczenie wynika z rzeczywistego zagrożenia dla innych, dla mnie
    czy dla auta ...

    Przejścia , roboty drogowe, ostre zakręty , zwężenia na mostach ...
    takie tam ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 28. Data: 2004-10-28 16:17:36
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Użytkownik "brat_trol" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    > A ciebie popaprańcze skąd wytrzasnęli? To od bicia pałką po głowie? jesteś
    > klonem Arka B. ?

    No proszę jak pieski wokól niego szczekają. Nie pasuje do prawniczego gangu?

    sprawiedliwosc