  • 1. Data: 2004-10-27 08:51:32
    Temat: Prawo UE -> sprowadzanie komputerów
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie obecnego prawa Unijnego (Polskiego). Dotyczy to
    sprowadzania komputerów - części komputerowych. Czy obecnie można
    sprowadzać te rzeczy bez żadnego cła i sprzedawać (legalnie) w Polsce? Czy
    jest jakaś akcyza? Cło? które trzeba opłacić od przywożonych produktów?
    Pozdrawiam, Kuba

  • 2. Data: 2004-10-27 09:22:26
    Temat: Re: Prawo UE -> sprowadzanie komputerów
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Tomczyk napisał(a):

> [...]
    > jest jakaś akcyza? Cło? które trzeba opłacić od przywożonych produktów?

    Wewnatrz Unii czy z poza Unii?

    j.

  • 3. Data: 2004-10-27 09:36:38
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    Dnia 27 Oct 2004 11:22:26 +0200, januszek napisał(a):

    > Wewnatrz Unii czy z poza Unii?
    >
    > j.

    Wewnątrz Uni.

  • 4. Data: 2004-10-27 09:49:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Tomczyk napisał(a):

    [...]

    > Wewnątrz Uni.

    Wiec jest to "nabycie wewnątrzwspólnotowe". Nie ma cła. Akcyzy na podzespoły
    komputerowe także nie ma. Jest tylko VAT i zgloszenie do INTRASTAT-u.

    j.

  • 5. Data: 2004-10-27 10:11:01
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    Dnia 27 Oct 2004 11:49:20 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    > komputerowe także nie ma. Jest tylko VAT i zgloszenie do INTRASTAT-u.

    Czyli sprowadzam towar, zgłaszam do INTASTAT-u,
    Płacęe normalnie podatek VAT 22% i poźniej legalnie moge sprzedawać ten
    towar w sklepie?

  • 6. Data: 2004-10-27 10:13:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub Tomczyk napisał(a):

    > Czyli sprowadzam towar, zgłaszam do INTASTAT-u,
    > Płacęe normalnie podatek VAT 22% i poźniej legalnie moge sprzedawać ten
    > towar w sklepie?

    Tak jest.

    j.

  • 7. Data: 2004-10-27 10:17:06
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    Dnia 27 Oct 2004 12:13:37 +0200, januszek napisał(a):

    > Tak jest.
    >
    > j.

    Dziękuje Bardzo :)