  • 1. Data: 2004-05-30 12:57:00
    Temat: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób w Wieku Przedemerytalnym
    Od: "Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób w Wieku Przedemerytalnym" <o...@p...onet.pl>

    Nasza Strona http://strony.wp.pl/wp/osop
    Poczta o...@w...pl lub o...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-05-30 13:06:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    o...@p...onet.pl news:2eef.0000032d.40b9da1b@newsgate.onet.pl

    > Nasza Strona http://strony.wp.pl/wp/osop
    > Poczta o...@w...pl lub o...@p...onet.pl

    Prosze przestac zalewac grupe ogloszeniami, nie wolno tak robic, jest to
    zreszta karalne (tak zwany SPAM).

    http://www.nospam-pl.net/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-05-30 13:38:27
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    *Spamerzy* w Wieku Przedemerytalnym"
    o...@p...onet.pl napisał(a)
    w news'ie: news:2eef.0000032d.40b9da1b@newsgate.onet.pl

    > Nasza Strona http://xxxxxxxxxxxxxx
    > Poczta o...@w...pl lub o...@p...onet.pl

    Trzy spamerskie posty to skarga do trzech
    abuse: wp.pl. onet.pl i gts.pl. Ciekawe
    które abuse jest bardziej restrykcyjne?. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Świadek potrącenia pieszego: Zobaczyłem, że w powietrzu na wysokości

  • 4. Data: 2004-05-30 13:49:16
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Ogólnopolskie Stowarzyszenie Osób w Wieku Przedemerytalnym wyskrobał(a):
    > Nasza Strona http://strony.wp.pl/wp/osop
    > Poczta o...@w...pl lub o...@p...onet.pl

    A macie może koło młodych działające przy waszym stowarzyszeniu? Bo ja
    jestem studentem i chyba do koła młodych Stowarzyszenia Osób w Wieku
    Przedemerytalnym bym się nadawał. Jestem młody, energiczny, aktywny i
    kreatywny.

    --
    Bartek Gliniecki