  • 11. Data: 2004-09-27 21:58:33
    Temat: Odp: Oferta czyli zdacie jak zapłacicie
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cj9258$olr$...@n...news.tpi.pl...

    > Nie moze. Regulamin studiow ustala rektor uczelni

    Czesciej senat, albo rada wydzialu, jesli to regulamin wydzialu

    > Czy w tym kontekscie to nie proba wyludzenia?

    Moze bronic sie sugerujac ze to koszty czasu poswieconego na repetytorium,
    taka "oficjalna" propozycja, ze niejako przekazuje zamiast dziekanatu ;)
    Troche to pokretne ale jest do zagrania..

    > Pismo do rektora z podpisami 30 osob? CC: do prasy w ostatecznosci

    Jesli ten profesor jest taki jak mowil zalozyciel watku, to pewnie jest z
    rektorem w niezlej komitywie i stanowi jego ceniony nabytek kadrowy.
    Praktycznie roznie to moze wygladac.
    Prasa zrobi szum przez 2 dni i rozejdzie sie. Nie takie afery sie rozchodza,
    a traca na nich ci
    co zglaszaja.

    Przepraszam, ale mam dzis pesymistyczny nastroj.

    pozdrawiam
    new

  • 12. Data: 2004-09-30 19:44:24
    Temat: Re: Oferta czyli zdacie jak zapłacicie