  • Data: 2008-04-15 06:58:07
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    0...@l...googlegroups.com
    użytkownik *chris* napisał(a):

    > Big Jack kolesie są naprawde jacyś nieżyciowi. Chyba masz racje, że
    > nie należy wdawać się znimi w pyskówki ale nie może właśnie trzeba im
    > się postawić.

    Zapewniam Cię, szkoda czasu i atłasu. Obaj wymienieni przeze mnie są
    niereformowalni jak wielka płyta.

    > Oni uważają, że to jest ich forum i mogą obrażać gości.

    Dlatego jeszcze raz wskazuję Ci miejsce dla nich: *KF*

    > Nie chodzi mi o żadne głupie działki bo ja mam za co żyć. Chodzi o to
    > że zawsze byłem przeciwny cwaniakom i krętaczom - i nawet jeśli nie da
    > się odkręcić sprawy to warto pognębić drania. Wierzę w resztki
    > sprawiedliwości i dobra na tym świecie.

    Też jestem przeciwny cwaniactwu, choćby w majestacie prawa. A
    sprawiedliwości jeszcze trochę na tym świecie jest, o czym niedawno się
    przekonałem. Życzę powodzenia.

    --
    Big Jack
    //////