  • Data: 2008-04-15 13:47:20
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: chris <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Poszperałem trochę i cytuje Andrzeja Lawę poniżej. Można się
    pośmiać :) Swoją drogą to jakiś były SBek chyba. Skąd normalny
    człowiek zna się na podsłuchach i ma pozwolenie na broń ? I jeszcze
    broni komuny. Bierze emeryturkę z naszych podatków i śmie jeszcze
    wyzywać. Kapuś jeden.

    Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    To weź się do roboty, zamiast za robienie dzieci!
    Poza tym to nie ta grupa, więc paszoł won!

    No, nareszcie się szczerze podpisujesz, cwelu.

    Twoja choroba psychiczna się pogłębia. Teraz masz jakieś omamy.

    PS: naucz się poprawnie odmieniać słowo "nadzieja", analfabeto.

    Prymitywny to jesteś ty, skoro nie odczytałeś odpowiedzi w tych
    pytaniach

    Z twoich urojeń, ćpunie....

    Dodatkowo jesteś żywym dowodem na to, że naprodukować dzieci to każdy
    głupi potrafi...

    Musisz koniecznie wykupić minimum minutę czasu antenowego tuż przed
    głównym wydaniem wiadomości w TVP1 i zaprezentować swoją unieważnianą
    pieczątkę.

    Chyba mamy jakąś przygłupawą ochroniarzynę na grupie

    Ty na prawdę jesteś poważnie chory psychicznie...

    Jak sobie ustawisz taki znak przy swoim prywatnym wyjeździe z posesji
    myślisz, że zrobisz sobie skrzyżowanie?

    Cóż, mam tylko 1000m2 działki i nie mam dość miejsca na to, żeby mieć
    słomę, więc znam tylko widły ogrodnicze

    Bo przy sprawnym wzroku nie powinieneś przegapić tak dużego obiektu,
    jak
    pieszy...

    Na pl.comp.pecet oczywiste jest, że pisze się o pecetach. Nie o
    pralkach
    czy innym sprzęcie AGD.

    Przecież pisze, że używa jako lornetki - czyli sobie patrzy, a nie
    robi
    zdjęcia.

    Jesteś mi winien milion. Oddawaj!

    Szczury? Myszy?