  • Data: 2008-04-15 07:49:21
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Apr 2008 23:23:26 -0700, chris napisał(a):

    > Widzę że Alek ma dziś pierwszą zmianę na forum. Kolejny troll forumowy
    > piszący setki postów bez treści. Byle napisać. Byle komuś dogryżć. Nie
    > ma żony, nie ma rodziny, sąsiedzi go olewają, wieć zostaje tylko
    > internet. Cały dzień i noc napierdziela w klawiature. Wyrazy współczucia
    > :)

    Obrażaniem innych nie zaskarbisz sobie szacunku pozostałych - pisząc
    takie posty jesteś nie do odróżnienia od swoich adwersarzy, zastanów się.
    Jeśli masz już kogoś obrazić to lepiej zamiast tego wrzuć go do KF jak
    radził Big Jack.
    Rozumiem Twoją sytuację, tym bardziej że to rodzina więc masz do tego
    podejście emocjonalne. Jednak czytając wyłącznie pierwszy z twoich postów
    nie mogę oprzeć się wrażeniu że "oni" jednak mają rację. W końcu nie
    podałeś wszystkich szczegółów które są istotne i mogą o 180stopni zmienić
    postrzeganie sprawy.

    pozdrawiam

    Radek