    From: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwolanie prezydenta miasta
    Date: Fri, 22 Aug 2003 22:10:09 +0200

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4923.000004fd.3f4551f5@newsgate.onet.pl...
    > Ten rok od wyborów to chyba nie, ale za to chyba nie mo ze byc mniej niż
    jakiś
    > okres do końca kadencji - chyba pół roku....

    Musi byc rok po wyborach, mija teraz w pazdzierniku.
    Trzeba zebrac 10% podpisow osob uprawnionych do glosowania ( w Szczecinie
    oznacza to 32 tys) wciagu 6 tygodni.
    Pozniej frekwencja w referendum musi wnosic min 30%

    > Jestem ze Szczecina, ale jeżeli jużmiałbym wybierać, to chyba wziąłbym sie
    za
    > prezedntka łodzi. W Szczecinie jest taki Prezydent i wszyscy widzą, ale
    > samozwańczo wodzowskie i koleśiowe zapędy z odzi to jest to, co w pierszym
    > rzędzie nalezy gonić. A tych ze Szczecina co to chćą zwalić Jurczyka to
    mam
    > pytanie - i co dalej? Całą wadza w mieście rekach jednej opcji? Dopiwro
    będzie
    > prywata!!! Zostawta ten jurczykowy chamulec, chociaż nie najlepszy, na
    > miejscu....

    Czy on ma byc hamulcem za cene degradacji tego miasta? Od dluzszego czasu
    nie bylo to zadnej duzej inwestycji, pomijajac centa handlowe i markety.
    Juz z 10% budzetu poszlo na odszkodowania, za zerwanie umow przez Jurczyka,
    a szykuja sie nastepne (nie powstanie dzielnica finansowa, a umowy wstepne
    juz byly)

    Sam nie sympatyzuje z Unia Wolnosci, ale w tym przypadku z checia pomoge im
    zbierac te podpisy, tym bardziej ze wrzesien mam wolny :)

    Pozdrawiam
    Rafal