  • 1. Data: 2005-07-25 07:36:03
    Temat: Brak naliczanania za abonament na fakturze
    Od: "Hetman" <h...@t...pl>

    Witam

    Otóż prosiłbym fachowców o pomoc w sprawie

    Trzy miesiące temu TPSA zainstalowała mi łączę typu SDI, podpisałem umowę
    dostałem sprzęt itd.
    Otóż mój problem polega na tym, że ani rau do tej pory na fakturze nie
    pojawiła się pozycja "usługi internetowe" która powinna miesięcznie wynosić
    120,00 brutto, poprostu widać, że mają burdel w firmie
    Oczywiście sprawy całej jeszcze nie zgłosiłem w BOK, ponieważ dla mnie jest
    to na rękę.
    Traz tylko pytanie czy mogą przysłać mi fakturę korygującą, po 3 lub 4
    miesiącach jak zorientują się, że nie było naliczania usługi.
    Czy to mi się opłaca, czekać nie wiadomo ile, aż się zorientują i dowalą mi
    jako zaległość.
    Czy olać to, bo to przecież ich wina i korzystać ile dusza zapragnie...
    Czy jednak to zgłosić.???

    Hetmano..

  • 2. Data: 2005-07-25 07:47:31
    Temat: Re: Brak naliczanania za abonament na fakturze
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy olać to, bo to przecież ich wina i korzystać ile dusza zapragnie...
    > Czy jednak to zgłosić.???

    Poszukaj w archiwum. Dostaniesz zbiorcza sume do zaplaty
    bez zadnych odsetek. I musisz to uregulowac.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-07-25 08:33:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Hetman napisał(a):

    > Oczywiście sprawy całej jeszcze nie zgłosiłem w BOK, ponieważ dla mnie jest
    > to na rękę.

    To zgłoś.

    > Traz tylko pytanie czy mogą przysłać mi fakturę korygującą, po 3 lub 4
    > miesiącach jak zorientują się, że nie było naliczania usługi.

    okres przedawnienia wynosi 3 lata, więc duzych szans nie masz

    > Czy to mi się opłaca, czekać nie wiadomo ile, aż się zorientują i dowalą mi
    > jako zaległość.

    nie jako zaległość, a jako normalną należność. Lepiej odkładaj pieniążki ;-)

    M.

  • 4. Data: 2005-07-25 10:08:37
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2005 09:36:03 +0200, Hetman napisał(a):

> [...]
    > jako zaległość.
    > Czy olać to, bo to przecież ich wina i korzystać ile dusza zapragnie...

    Miałem podobną sytuację. Zareklamowałem brak wpłat i poprawnie
    naliczyli za 3 miesiace 385 zł. Nie czekaj bo dostaniesz fakturę za 3
    lata:-(
    C.R.E.E.D.

  • 5. Data: 2005-07-25 11:51:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Hetman wrote:
    > Witam
    >
    > Otóż prosiłbym fachowców o pomoc w sprawie

    załóż konto w banku,i odkładaj miesięcznie kasę.
    Jak przyjdzie faktura, to od razu na całość.
    Wówczas wypłać kasę z konta, zapłać fakturę, i ciesz się odsetkami.

  • 6. Data: 2005-07-25 12:31:59
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 25 lip o godzinie 13:51, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > załóż konto w banku,i odkładaj miesięcznie kasę.
    > Jak przyjdzie faktura, to od razu na całość.
    > Wówczas wypłać kasę z konta, zapłać fakturę, i ciesz się odsetkami.

    Po co wypłacać środki z rachunku?
    By w następstwie tego płacić prowizje w banku lub w okienku pocztowym?
    Przelew wykonać ze swojego rachunku - najtańsze rozwiązanie.

    --
    Herbi
    25-07-2005 14:31:56

  • 7. Data: 2005-07-25 12:36:28
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 25 lip o godzinie 09:36, na pl.soc.prawo, Hetman napisał(a):

> [...]
    > 120,00 brutto, poprostu widać, że mają burdel w firmie
    > Oczywiście sprawy całej jeszcze nie zgłosiłem w BOK, ponieważ dla mnie jest

    A co w tym oczywistego?
    Właśnie to świadczy także o Tobie.
    W myśl zapisów w Regulaminie świadczenia usługi SDI - jeżeli na fakturze
    występują niezgodności - na Tobie spoczywa obowiązek ich zgłoszenia.

    > Traz tylko pytanie czy mogą przysłać mi fakturę korygującą, po 3 lub 4
    > miesiącach jak zorientują się, że nie było naliczania usługi.

    Oczywiście że będzie korekta.

    > Czy to mi się opłaca, czekać nie wiadomo ile, aż się zorientują i dowalą mi
    > jako zaległość.

    To nie jest zaległość - na razie opłacasz faktury w wysokości na jaka
    zostały wystawione - zareklamuj je - otrzymasz korekty.

    > Czy olać to, bo to przecież ich wina i korzystać ile dusza zapragnie...

    Z dostępu do internetu za pomocą SDI możesz korzystać ile dusza zapragnie
    ;)
    Wina czy nie - i tak zapłacisz za SDI bo przecież z niego korzystasz.

    > Czy jednak to zgłosić.???

    Zgodnie z Regulaminem - nawet *musisz* to zgłosić.

    --
    Herbi
    25-07-2005 14:36:26

  • 8. Data: 2005-07-25 14:46:19
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

> [...]
    > występują niezgodności - na Tobie spoczywa obowiązek ich zgłoszenia.
    > Zgodnie z Regulaminem - nawet *musisz* to zgłosić.

    Herbi a co dokladnie jest w regulaminie? i co to znaczu ze wystepuja
    niezgodnosci.. ? przeciez jeszcze nie placil za SDI wiec nie wie jak powinna
    wygladac poprawna FV a moze maja jakas promocje o ktorej informowali na
    ulotkach ktore nie czyta bo nie lubi spamu.. .. ja rozumiem ze jesli moje
    dane na rachunku sie nie zgadzaja .. oczywiscie to nie wplywa na to czy ma
    placic czy nie bo to oczywiste ale z ciekawosci co w tym regulaminie
    jest..bo mam tylko regulamin Neo a tam pisze tylko o braku FV za okres
    rozliczeniowy i ze powinien to zglosic a nic o tym ze musi ?

    uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w adresie !
    Attention ! there is the antyspam in my adress
    cut all between [ ]

  • 9. Data: 2005-07-25 16:42:18
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 lip o godzinie 16:46, na pl.soc.prawo, atryda napisał(a):

    > .... a co dokladnie jest w regulaminie?

    "W przypadku nieotrzymania faktury VAT za okres rozliczeniowy Abonent
    powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt do komórki organizacyjnej Tp S.A.
    określonej w Umowie lub do Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta."

    Reasumując: pytający nie otrzymał faktury VAT za usługę którą zamówił,
    czyli SDI. Otrzymał tylko za usługę świadczenia usług telekomunikacyjnych,
    ale ponieważ jest ta samą osobą, usługa SDI jest częścią składową i
    występuje na jednej, "wspólnej" fakturze.
    Skoro na otrzymywanych fakturach nie wyszczególniono usługi SDI - wobec
    czego nie można mówić o otrzymaniu faktury za SDI....

    > przeciez jeszcze nie placil za SDI wiec nie wie jak powinna wygladac poprawna FV

    LOL
    Powinna być wyszczególniona pozycja - cos a`la "usługa SDI" - chyba nie
    wymaga to zbyt lotnego umysłu - prawda?
    Umowę o świadczenie usług teleinformatycznych może podpisać osoba
    pełnoletnia i .... pełna władz umysłowych - dlatego tłumaczenie o "nie
    wiedzy jak powinna wyglądać poprawna faktura VAT" - odłóż na półeczkę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany