    From: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Date: Mon, 25 Jul 2005 15:56:49 +0200

    > Ja "piszę" (a nie "mówię"), o tym co napisałeś.

    > Naprawdę "na pewno" pisze się rozdzielnie - pani tego nie mówiła, czy
    > jeszcze tego nie przerabialiście ?

    > Przeczytaj w słowniku co oznacza słowo "rozum".

    > I co, poszedł i zapewne wrócił :-) Istnieje ....@o...pl ?

    > Gdyby tak było, to nie słalibyście listy tu na listę. Skoro jest inaczej,
    > jest to nasza wspolna, publiczna sprawa.
    > Zachowujesz się nagannie na publicznym forum, więc ja to piętnuję też
    > publicznie.
    > A teraz przeproś i grzecznie wyjdź.
    > EOT
> [...]

    Panie Koniowalski ty to chyba jakas rodzina Kamila bo piszecie obaj z
    Olsztynskiego uzywacie obaj modemu i obaj dop.......cie sie do wszystkiego
    tylko nie do meritum sprawy a zeby nie byc goloslownym wyszukaj sobie na
    grupie wszystkie posty na ktore pisze KaMil a wtedy zobaczysz jak pieknie
    merytorycznie odpowiada innym .. a jakby ci sie nie chcialo to ci powiem ze
    najczesciej jego posty dotycza bledow gramatycznych i stylistycznych jak
    rowniez netykiety , cytowania itd itp.. co do o3.pl czy istnieje nie wiem
    mail wyszedl i nie wrocil wiec moze jest taki server pocztowy.. a ze ty
    wiesz ze nie ma o3.pl to juz w 100% upewnia mnie ze sam jestes Kamil
    Koniowalski lub jego brak blizniak.. z waszych wypowiedzi nie trudno to
    zauwazyc.. macie identyczny styl a jak chcesz kogos uczyc dobrych manier lub
    ortografii sa do tego odpowiednie grupy dyskusyjne ktore przyjma cie z
    otwartymi rekami .. takie egzemplarze powinny byc pod ochrona . no i ten
    nick Koniowalski .. :) .. no coz .. pewnie myslisz ze jestem niepelnoletni i
    tak sie napaliles? a fe nie wiesz ze to teraz jest niemodne .. ze scigaja
    takich ? a ty tutaj ..pod latarnie na grupe o prawie. :).. ciekawe..

    jesli ktos ma jeszcze jakas prywate do mnie niech pisze na priv ja nie
    chowam sie za nieprawdziwymi adresami mailowymi wiec jesli wyrzucisz filtr
    antyspamowy z mego adresu to maile do mnie na pewno dojda