  • 1. Data: 2005-07-25 06:00:09
    Temat: Kasacja Jaki termin?
    Od: "Sewer" <s...@C...gazeta.pl>

    Jaki jest termin do wniesienia kasacji na postanowienie SO? Postanowienie
    które konczy bieg sprawy przed Sadem Rejonowym. Czy powinien je wnieść
    adwokat?

    PZDR Sewer

  • 2. Data: 2005-07-25 07:08:23
    Temat: Re: Kasacja Jaki termin?
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > Jaki jest termin do wniesienia kasacji na postanowienie SO? Postanowienie
    > które konczy bieg sprawy przed Sadem Rejonowym. Czy powinien je wnieść
    > adwokat?

    2 miesiące od otrzymania pisemnego uzasadniena.
    Zawsze tylko i wyłącznie adwokat lub radca prawny (plus podmioty, które za
    bardzo Cię nie interesują).
    Ar. 398[1] - 398[21] Kodeksu postępowania cywilnego.
    W nawiasach kwadratowych podałem cyfry w indeksie górnym.

    JK

  • 3. Data: 2005-07-25 10:20:06
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ar. 398[1] - 398[21] Kodeksu postępowania cywilnego.

    Niezly jestes...
    Ja do tej pory zastanawiam sie czy chodzi o postepowanie cywilne czy karne...:-)

  • 4. Data: 2005-07-25 10:34:48
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Chyba dałem plamę, bo pytający mówił o rejonie, a o kasacjach od rejonu nie
    słyszalem :-)

    JK

  • 5. Data: 2005-07-25 10:44:50
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Ar. 398[1] - 398[21] Kodeksu postępowania cywilnego.

    > Niezly jestes...
    > Ja do tej pory zastanawiam sie czy chodzi o

    Też się zastanwiałem, ale nie słyszalem o kasachach od postanowień w post,
    karnych, a art. 519 kpk rozwial watpliwosci :-)

    JK

  • 6. Data: 2005-07-25 21:04:22
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Też się zastanwiałem, ale nie słyszalem o kasachach od postanowień w post,
    > karnych, a art. 519 kpk rozwial watpliwosci :-)

    A art. 521 kpk? :-))

  • 7. Data: 2005-07-26 10:15:06
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > A art. 521 kpk? :-))

    Pytanie było praktyczne a nie dogmatyczne.

    JK