    From: koleszka <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Date: Thu, 12 Aug 2010 15:38:36 -0700 (PDT)

    On 13 Sie, 00:20, koleszka <k...@o...eu> wrote:

    > Czy jakieś przepisy regulują odstęp pomiędzy TIR-ami? Co by było w
    > sytuacji, gdybym próbował wbić się pomiędzy te dwa TIR-y, powodując w
    > ten sposób wypadek? Pewnie bym nie przeżył - wiem.

    Aha - ja jechałem osobówką. Czy więc wolno jechać TIR-om aż tak blisko
    siebie, aby auto osobowe nie miało dość miejsca, żeby wcisnąć się
    pomiędzy nie w trakcie manewru wyprzedzania?

    Zauważcie proszę, że podejmując manewr wyprzedzania jednego TIR-a
    zostawiłem sobie na tyle duży zapas miejsca i czasu, że mimo wszystko
    zdążyłem wyprzedzić jeszcze tego drugiego. Nie ma tu więc mowy o źle
    zaplanowanym wyprzedzaniu "na wariata". Tyle że tamten pierwszy jechał
    tak blisko za tym drugim, że go praktycznie zasłaniał.

    Jak to wygląda z punktu widzenia prawa?

    k.