  • Data: 2010-08-13 01:31:11
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "koleszka" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:3a140faa-dfeb-4ed1-9bd2-1af522ef528a@q22g2000yq
    m.googlegroups.com...
    Plagą na naszych drogach jest to, że jadą sobie po dwa-trzy TIR-y
    jeden za drugim, przyklejone zderzak w zderzak. Czy im tak wolno? Nie
    ma czym się chwalić, ale sam doświadczyłem niedawno sytuacji
    niezamierzonego wyprzedzania dwóch TIR-ów jednocześnie.

    Podejmując manewr wyprzedzania, po wyjściu z łuku drogi na prostą,
    widziałem tylko jednego TIR-a. Jak to kur.... możliwe??
    Na łuku najprościej dostrzec co sie dzieje z przodu.
    Może powinieneś odwiedzić okulistę a dopiero później szukać winy u innych??
    Zrobiłem setki tysięcy kilometrów i nigdy mi sie nie zdarzyło żeby jadać za
    tirem nie wiedzieć czy przed nim coś jeszcze jedzie.
    Chłopie nie rób scen!!!!